[P] Stippelfotomeeting - Herperduin 20 September 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:35

Pfff dit was nog erg lastig. Mijn keuze is verstuurd.
Hopelijk wordt deze meeting net zo'n succes als de vorige, maar dat kan eigenlijk niet anders met allemaal stippels <3.
Afbeelding

DShots

Re: [P] Stippelfotomeeting - Herperduin 20 September 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:32

Is ong al bekend hoelaat je wilt beginnen? Want mag eventueel met xsensibel mee rijden maar dan weet ik evetueel mn reisplanning en de 19e ga ik naar back to the 90's

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:34

Pollock en Abra kunnen evt carpoolen ;)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:40

Super tof dat ik mee mag :D

xJikke schreef:
Mocht je willen carpoolen, hier het lijstje. :)

Carpoolen met de fotografen die officieel mee gaan

Laughterline // Wilke // Vanaf Ravenstein
xsensibel // Luna // Vanaf Capelle aan den IJssel en/of Rotterdam
Kasmir // Rianne // Vanaf Lopik
Astor // Melissa // Vanaf Huizen

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:26

Citaat:
Laughterline // Wilke // Vanaf Ravenstein
xsensibel // Luna // Vanaf Capelle aan den IJssel en/of Rotterdam
Kasmir // Rianne // Vanaf Lopik
Astor // Melissa // Vanaf Huizen
Lara // Lara // Vanaf Heemskerk, reis langs Utrecht naar beneden :)

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:42

Het is alweer een paar dagen stil hier. Is er al meer bekend?

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:45

Ja! Het was nog even uitzoeken hoor, de eerste 5 modellen waren vrij snel vrij duidelijk maar die laatste was nog even lastig :P

Maar dit zijn de modellen geworden!

Afbeelding

De reserves zullen op volgorde van aanmelding gaan.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 12:03

Reserve modellen schreef:
De reservemodellen gaan op aanmelding!
Voor de mensen die als reserve staan; op de lijst staan is gratis en fotomeetings zijn fotomeetings niet als er geen mensen zouden afvallen. Afmelden wordt dus afgeraden, maar je mag het natuurlijk zelf weten.

1. Kisses from Chaco // Amerikaanse Appaloosa // We zijn bezig met hem basis western te beleren en hij beschikt dus over western tuigage en ook over een western show halster // Foto 1 & Foto 2
2. Neon Light // Appaloosa // Heeft 8 veulens gehad en is nu weer drachtig. Veulens zijn doorgaans allemaal 1ste premie veulens. Neon Light heeft 1 keer eerder model gestaan, op de stippelmeeting in de Loonse en Drunense duinen. // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3 // kan alleen komen als haar veulen dan al gespeend is.
3. Axioma's black painted oftewel Black // Appaloosa // Heeft een vlek in hartvorm op zijn kont en is Amerigo in november bij kleine optochten. Is een allrounder in de sport en therapiepaard bij horsemc.nl // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
4. Katie + veulen Paris van Stal Yellowhoeve // Appaloosa // Staan alle twee in het stamboek van NMRPS // Foto 1 & Foto 2
5. Loverboy van Stal Anja (hengst) // Appaloosa // Staat in het stamboek van NMPRS en NAS // Foto 1
6. Confetti (hengst) // Appaloosa // Ze is een veulen en erg aanhankelijk, doordat ze met de fles is opgevoed. Foto 3 is meest recent // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
7. Sylvie van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie gaat naar de keuring om haar sterpredikaat hopelijk te halen // Foto 1
8. Vicky van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie gaat naar de keuring om haar sterpredikaat hopelijk te halen. Bruin roan panterbont met aalstreep. Deze merrie kan extreem bewegen // Foto 1 & Foto 2
9. Lady Jane van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie is 1 jaar oud, op de foto’s nog veulen, momenteel geen recente foto’s kunnen eventueel gemaakt worden. Heeft als veulen een eerste premie behaald. Ze is wel overbouwd maar een zeer luxe pony zwart schabr bont // Foto 1 & Foto 2
10. Chamante van Stal ‘t Hofkemet haar hengstveulen Jesse van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Charmante is een ster merrie. Als het hengstveulen een eerste premie haalt wordt charmante preferent // Foto 1 & Foto 2
11. Yolanthe van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie gaat dit jaar naar de keuring om hopelijk het sterpredikaat te behalen. Ze heeft momenteel een merrie veulen van Abgar van Stal ‘t Hofke aan de voet, (deze is waarschijnlijk niet interessant voor de foto omdat het een few spot veulen is J) // Foto 1 & Foto 2
12. Basje van Hurwenen (hengst) // Appaloosa // 1e premie goedgekeurde (dek)hengst. Basje is voor het leven goedgekeurd bij het nederlands appaloosa stamboek met alleen maar 1e premies. Mochten jullie voor Basje kiezen dan kan ik uiteraard alleen Basje maar meenemen omdat hij niet met merrie’s (10 t/m 14) op de trailer kan // Foto 1 & Foto 2
13. Bambina // Minipaard // Heel luxe minipaard merrie veulen met een uitmuntende draf en heel chic hoofdje. Bambina is op deze foto's niet geschoren, maar zij word eind deze maand/begin volgende maand geschoren. // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
14. Epple // Welsh Cob // Epple is heel vriendelijk en vind aandacht helemaal geweldig. Je ziet hem ook stralen als er mensen naar hem kijken // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
15. Loekie (hengst) // Appaloosa // Twee jaar oud, twee blauwe maanogen en gedeeltelijk bont met stippen op kont // Foto 1 & Foto 2
16. Easy met hengstveulen Hunk // Appaloosa // Bij Hunk beginnen de stippen nu te komen en krijgt ongeveer dezelfde kleur als zijn moeder // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
17. Tess // Appaloosa // Leuke appaloosa merrie moest destijds naar de slager en toen hebben we haar gekocht. Zij heeft links een blind oog, maar zij wordt nog gewoon bereden // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
18. Houston van Stal Yellowhoeve (hengst) // Appaloosa // Few Spot en is de rechter pony op de foto // Foto 1
19. Pollock OVB van de verhuizing// Wielkopolski (Pools Warmbloed) // Eventueel kan ik mijn trouwjurk meenemen te paard (zie foto 3 & 4) // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3 & Foto 4

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:33

Ah, gelukkig is Neon niet gekozen. Haar veulen wordt pas in de week na de meeting afgespeend, wellicht dat met veulen komen nog een optie was maar die was niet aangemeld. :)
Vanaf nummer 3 op de reservelijst kan dus nog omhoog geschoven worden. :)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 12:39

Neonlight schreef:
Ah, gelukkig is Neon niet gekozen. Haar veulen wordt pas in de week na de meeting afgespeend, wellicht dat met veulen komen nog een optie was maar die was niet aangemeld. :)
Vanaf nummer 3 op de reservelijst kan dus nog omhoog geschoven worden. :)

Neon meldt zich dus af neem ik dan aan of lees ik het verkeerd?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:10

Mooie modellen!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:22

*\o/* Yeah die van mij zit erbij!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:43

Ja, Neon wordt afgemeld. :j Als ze gekozen zou worden zou ik toch proberen om dan met veulen te komen (aangezien het veels te leuk is om mee te doen :)) ) maar nu meld ik me toch af, zodat iemand anders wellicht nog een kansje heeft om last minute mee te doen bij uitvallers. Voor met veulen te komen moest ik toch wat meer regelen en doen (bovendien nog een veulen wat betere manieren leren ;) ) en het is voor mij dan ook makkelijker om echt definitief af te melden.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 13:52

Begrijpelijk, maar natuurlijk wel erg jammer. Ik haal je van de lijst. Succes met het afspenen! :)

Reserve modellen schreef:
De reservemodellen gaan op aanmelding!
Voor de mensen die als reserve staan; op de lijst staan is gratis en fotomeetings zijn fotomeetings niet als er geen mensen zouden afvallen. Afmelden wordt dus afgeraden, maar je mag het natuurlijk zelf weten.

1. Kisses from Chaco // Amerikaanse Appaloosa // We zijn bezig met hem basis western te beleren en hij beschikt dus over western tuigage en ook over een western show halster // Foto 1 & Foto 2
2. Axioma's black painted oftewel Black // Appaloosa // Heeft een vlek in hartvorm op zijn kont en is Amerigo in november bij kleine optochten. Is een allrounder in de sport en therapiepaard bij horsemc.nl // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
3. Katie + veulen Paris van Stal Yellowhoeve // Appaloosa // Staan alle twee in het stamboek van NMRPS // Foto 1 & Foto 2
4. Confetti (hengst) // Appaloosa // Ze is een veulen en erg aanhankelijk, doordat ze met de fles is opgevoed. Foto 3 is meest recent // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
5. Sylvie van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie gaat naar de keuring om haar sterpredikaat hopelijk te halen // Foto 1
6. Vicky van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie gaat naar de keuring om haar sterpredikaat hopelijk te halen. Bruin roan panterbont met aalstreep. Deze merrie kan extreem bewegen // Foto 1 & Foto 2
7. Lady Jane van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie is 1 jaar oud, op de foto’s nog veulen, momenteel geen recente foto’s kunnen eventueel gemaakt worden. Heeft als veulen een eerste premie behaald. Ze is wel overbouwd maar een zeer luxe pony zwart schabr bont // Foto 1 & Foto 2
8. Chamante van Stal ‘t Hofkemet haar hengstveulen Jesse van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Charmante is een ster merrie. Als het hengstveulen een eerste premie haalt wordt charmante preferent // Foto 1 & Foto 2
9. Yolanthe van Stal ‘t Hofke // Appaloosa // Deze merrie gaat dit jaar naar de keuring om hopelijk het sterpredikaat te behalen. Ze heeft momenteel een merrie veulen van Abgar van Stal ‘t Hofke aan de voet, (deze is waarschijnlijk niet interessant voor de foto omdat het een few spot veulen is J) // Foto 1 & Foto 2
10. Basje van Hurwenen (hengst) // Appaloosa // 1e premie goedgekeurde (dek)hengst. Basje is voor het leven goedgekeurd bij het nederlands appaloosa stamboek met alleen maar 1e premies. Mochten jullie voor Basje kiezen dan kan ik uiteraard alleen Basje maar meenemen omdat hij niet met merrie’s (10 t/m 14) op de trailer kan // Foto 1 & Foto 2
11. Bambina // Minipaard // Heel luxe minipaard merrie veulen met een uitmuntende draf en heel chic hoofdje. Bambina is op deze foto's niet geschoren, maar zij word eind deze maand/begin volgende maand geschoren. // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
12. Epple // Welsh Cob // Epple is heel vriendelijk en vind aandacht helemaal geweldig. Je ziet hem ook stralen als er mensen naar hem kijken // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
13. Loekie (hengst) // Appaloosa // Twee jaar oud, twee blauwe maanogen en gedeeltelijk bont met stippen op kont // Foto 1 & Foto 2
14. Easy met hengstveulen Hunk // Appaloosa // Bij Hunk beginnen de stippen nu te komen en krijgt ongeveer dezelfde kleur als zijn moeder // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
15. Tess // Appaloosa // Leuke appaloosa merrie moest destijds naar de slager en toen hebben we haar gekocht. Zij heeft links een blind oog, maar zij wordt nog gewoon bereden // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3
16. Pollock OVB van de verhuizing// Wielkopolski (Pools Warmbloed) // Eventueel kan ik mijn trouwjurk meenemen te paard (zie foto 3 & 4) // Foto 1 & Foto 2 & Foto 3 & Foto 4

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:17

Wat een stilte gelijk! :')

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:37

Haha ja nu een kwestie van wachten :')

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:39

Hmm, nog een 1 maand. Dat word langgg _O-

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 22:19

Haha, allemaal voorpret dames! :)

Ik heb van ieder model bevestiging gehad, behalve Spix. Die was wel op vakantie, dus daar ga ik even achteraan.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:52

Het is stil. Het is over bijna 2 weken! :)

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:55

Ik meld me af als reserve fotograaf, heb ivm de grote lijst reserve fotografen ervoor gekozen die dag wat anders te gaan doen ;)

Allemaal vast veel plezier!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:57

Wanneer wordt er een planning bekend gemaakt? En is het mogelijk dat ik in de ochtend kan? :)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 21:42

Ik heb van elk model een bevestiging gekregen.

Eefsel2109 schreef:
Ik meld me af als reserve fotograaf, heb ivm de grote lijst reserve fotografen ervoor gekozen die dag wat anders te gaan doen ;)

Allemaal vast veel plezier!

Dankjewel en je keuze is begrijpelijk. Jij veel plezier met wat je die dag gaat doen! :)

_Reneee schreef:
Wanneer wordt er een planning bekend gemaakt? En is het mogelijk dat ik in de ochtend kan? :)

Ik ga met Lara even overleggen. Je mag zeker je voorkeur doorgeven. We doen ons best zoveel mogelijk er rekening mee te houden.

Heeft iedereen er wel veel zin in?! We houden jullie op de hoogte!

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 14:28

Slecht nieuws. Lil'Bandit heeft een bacterie in zijn hoef, waardoor hij niet goed loopt. We kijken het nog even een weekje aan of de behandeling nog aanslaat. Ondertussen zal ik Kisses from Chaco, als eerste reserve, benaderen om alert te zijn dat er iemand uit kan vallen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:59

Ik heb er zeker zin in! :D
Is het al duidelijk wat voor foto's/soort meeting het wordt? Of heb ik daar kei hard overheen gelezen? :') :+

Jammer van Lil'Bandit, hopelijk voor hem dat 'ie snel opknapt! :(:)

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 22:05

xJikke schreef:
laughterline schreef:
Wat voor soort meeting wordt het eigenlijk? Rij foto's, losgooifotos, portretten, met of zonder eigenaar? :) of heb ik daar overheen gelezen? :P

Alles, dus gewoon een standaard meeting. ;)

Je hebt het zelfs al een keer gevraagd, haha.