Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienSCHaap schreef:Even zelf het lijstje invullen graag
NienSCHaap schreef:De stem berichten zijn de deur uit...
Ik wil morgen avond het schema gaan maken zijn er nog voor de modellen die graag in de
Ochtendgroep:
1. Nobje
2.
3.
4.
of in de middag groep willen zitten?
1. MiSs_vOsj
2. _Milo
3.
4.
Graag het lijstje zelf invullen!
NienSCHaap schreef:ClaudiaDer schreef:Ik heb wel paaltjes, geen gigantische laarzen.
Heb hier in de schuur 15 paaltjes staan, die kan ik wel meenemen? Dan hoef jij dat niet mee te slepen Niena!
Kom jij niet toevallig dan door Wapse? want desnoods kunnen we dan wel 2 paddocks uitzetten als jij dan de paaltjes zou willen ophalen en misschien mijals je dan toch door Wapse komt
Of rijd je langs de vaart?
ClaudiaDer schreef:NienSCHaap schreef:Kom jij niet toevallig dan door Wapse? want desnoods kunnen we dan wel 2 paddocks uitzetten als jij dan de paaltjes zou willen ophalen en misschien mijals je dan toch door Wapse komt
Of rijd je langs de vaart?
Als jij de weg weet van jouw huis naar havelte haal ik je op.
Vraag wel even of ik m'n vaders auto mag lenen, in mijn auto past niet meer dan paaltjes en mezelf
ClaudiaDer schreef:Joepie! Schema
Ik ben afgelopen zondag in Havelte geweest, toen was het nog prachtig paars daar!
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 5801_o.jpg
Edit : Een hoeraatje voor de Facebook kwaliteit
_Milo schreef:Is het ver lopen vanaf de trailer naar de locatie?
Ohja Calan heeft "waterangst", de paddock loopt ook wel een eind op het land toch?
Ik ben er nog nooit geweest maar op de foto's en het filmpje ziet het er prachtig uit!