Drukte, ik werk fulltime en probeer paarden, honden, huishouden, vriend en andere hobby's (onwillekeurige volgorde ) daar tussen te verdelen. Als het niet kan snap ik het ook hoor
Nee het adres wat je kunt in typen op de tomtom is Lex Cheveaux. Die rijd je dus voorbij en dan neem je op het laatste kruispunt het zandpad naar links. Dan kom je van zelf bij de locatie, maar ik neem aan dat Sanne nog een route beschrijving maakt en anders papiertjes ophangt.
Nee, het verzamelen is in het Buinerbos. Les Chevaux is voor het instellen voor de Tomtom. Je moet Les Chevaux voorbij rijden en dan als de verharde weg overgaat in een zandpad en waar je net een groot heideveld voorbij bent gereden, ga je naar links. Direct na het heideveld links om precies te zijn. En dan rijd je dus langs het heideveld het bos in. Je rijd dan nog een stuk door op dezelfde weg die doorgaat het bos is, en dan zie je vanzelf na ong 500 meter een parkeerplaats aan de linkerkant.
De parkeerplaats is niet heel groot, dus alvast het verzoek om netjes en strak te parkeren. Er moeten namelijk best wat auto's staan. En meerdere trailers naast elkaar kunnen.
Het weerbericht is nog niet zo veelbelovend De hele week zon - of in ieder geval droog - en zondag regen. Maar Nederland kennende wordt dat vast nog wel iedere dag aangepast
Bonaparte is helaas uitgevallen. Ik ga nu iedereen mailen die zich opgegeven heeft aan deze meeting. Ik ontvang graag en bevestiging! Dan ga ik opzoek naar een model in de plaats van Bonaparte. Want volgens mij hebben we geen reserves meer.
Weet ik Renee, jij bent de volgende op de (onzichtbare) reservelijst! Ik kan helaas niet meer modellen kwijt, ik heb in de middaggroep al 1 teveel, eigenlijk... Maar ik als men het hier niet erg vind, kan ik je er misschien in de ochtendgroep bij plaatsen.
Fotografen...? Wat vinden jullie hiervan? Het betreft een ZZ-licht paard! (Ik neem aan dat je Starrie dan meeneemt? )