Neem toch aan dat met veel wind of regen de shoot niet doorgaat of dat mensen als ze van buiten Flakkee komen niet met dr paard over de haringvliet willen /mogen komen.
Janneke, Alberdiene en ik wonen op Flakkee dus hoeven iig niet over de dam. En ze geven best mooi weer op voor zaterdag.
Anoniem
Geplaatst: 28-07-15 14:08
Vanaf donderdag schijnt het inderdaad weer goed op te klaren! Vanavond zit k in Ouddorp eindelijk dus morgen stuur ik iig via PB m'n nummer voor geval van nood en kan ik ook wat uitgebreider reageren vanaf de computer, op de tel gaat dat nogal lastig
Even een fotootje van de wolletjes die ik geschikt vind vor zaterdag: Links de licht roze-gebroken wit-bruin, int midden de paars-ecru-bruin en rechts navy-ecru-petrol.
Auw beterschap!! Hopelijk is het niet te gecompliceerd en ben je er snel weer bovenop.
Ik zit nu net pas naar de tijden te kijken, maar half 7 daar haal ik echt niet... Ivm melken, kids, eten en paard klaarmaken. En het is al een half uurtje rijden voor mij ook. Wat nu?
Geerr en Jaan, wat is voor jullie haalbaar qua tijd? Wat mij betreft zouden we ook half 8/8 uur kunnen starten, gooien we 't schema wat om maar dat moet goedkomen
Ik heb sowieso eerst Original_ benaderd, hopelijk kan zij en anders gaan we door naar de volgende
Hier schijnt nu gelukkig het zonnetje in ouddorp!!
Anders houden we het idd op de 'oude' insteek; half 8 verzamelen en 8 uur beginnen ipv half 7/7 uur? In t ergste geval korten we 1 portretronde in afhankelijk van hoe snel de zon ondergaat?