Als het goed is heeft iedereen een pb met informatie! Als je die niet hebt gekregen mij even een berichtje sturen dan is er wat fout gegaan. In de pb staat een link naar de schema's etc.
Edit; Graag! Misschien kan iemand anders het doen? Ik had het wel kunnen doen als ik thuis was.. Als het niet anders is kan ik het alsnog wel doen.
Hey nicole, is het ook mogelijk dat je van (iig het schema) een jpg maakt en die hierop zet? Dan kan ik 'm op mijn mobiel opslaan Of wacht, anders zou ik hem hier ook neer kunnen zetten als jpg?
Fearn
Geplaatst: 13-08-15 23:38
Heb voor mezelf voor het gemak even wat woorden (gewoon ''fotoronde'' en ''deze is van'') weggehaald. Zodat ik dan snel kan kijken
Deze is dus ff voor de mobiel om op te slaan
femmy91
Geplaatst: 13-08-15 23:46
IsaCalixa schreef:
Heb voor mezelf voor het gemak even wat woorden (gewoon ''fotoronde'' en ''deze is van'') weggehaald. Zodat ik dan snel kan kijken
[ [url=m/7fqq8D.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is dus ff voor de mobiel om op te slaan
Thanks!! Deze is handig, kon die andere helaas niet openen!
Fearn
Geplaatst: 13-08-15 23:47
Oh in de andere staat nog wel nuttige informatie, ik kan die wel even als pdf opslaan? Die kan door iedereen geopend worden dan.
Uiteraard wel als Nicole het hiermee eens is en dan in PB voor diegenen die dat willen
Ja ik kan niet zo heel veel betreft internet en opslaan als pdf etc. haha, ben namelijk niet thuis..
Je mag het wel even doen Isabelle. Dat scheelt even wat tijd haha.
mignonne2403
Geplaatst: 13-08-15 23:51
Er stonden toch nog fotografen op de resrrvelijst? Ik denk dat ik mij toch afmeld, omdat ik nog niet zo gevorderd ben, als de meesten. Ik zou graag iemand anders de kans geven om mee te gaan Ook ben ik nog niet zo handig met alleen werken qua waar iedereen neer zetten.
Nicole21
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-15 23:53
Nee er stond niemand meer op de reservelijst.. Ik weet dus ook niet wie ik dan zou moeten vragen.
Je wilt je dus echt afmelden? Het is op zich geen probleem dat je niet gevorderd bent hoor..
Heeft iemand anders nog een idee voor een andere fotograaf?
Edit; Ik zou evt nog degenen die zich hier in het topic hebben aangemeld vragen, anders weet ik het ook echt niet meer.. Maar dan moet ik wel zeker weten wat je beslissing is.