Ik kan me niet heugen dat dat ooit is gezegd, wel dat het beter weer was aankomend weekend en dat het evt ook zou kunnen zolang mensen ook kunnen. Ik persoonlijk kan, als ik vervoer heb voor mijn paard. Ze gaat niet alleen mee op pad namelijk, ik zou met Larrisa meerijden afgelopen zondag maar toen ging de photoshoot niet door.
Ik weet pas op het allerlaatst of ik dit weekend mee kan i.v.m. leren. Ik heb volgende week een aantal belangrijke tentamens, dus het ligt er aan hoever ik dan ben..
Alleen er zal wel wat actie ondernomen moeten worden wil het dit weekend lukken?
Sanne heb jij de organisatie nu weer op je genomen of doet Chantal dit nog? Ik heb het gevoel dat het een beetje dood loopt en het niks meer wordt jammer genoeg.. Er reageren ook een hoop mensen niet, dus die misschien even een berichtje sturen via de app of sms om bij hun ook de datums te checken? Dan wordt het misschien nog wat
Omdat hier niet meer gereageerd word. Wie zou er samen met mij een meeting willen organiseren? Liefts iemand met een beetje ervaring. Vind het bijzonder jammer dat deze meeting niet is door gegaan, en zou graag willen zien dat het toch door kan gaan op een andere moment.
Ik zou wel willen helpen maar ik heb totaal geen ervaring met fotomeetings!
Sonraffie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-15 07:13
Ik heb besloten om deze meeting te laten voor wat het is, ik ga straks een nieuwe maken met nieuwe datum. Dan zet ik het linkje hier zodat jullie je allemaal daar kunnen opgeven.