[P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Re: Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 10:19

Ik ga even kijken wie ik kan regelen, moet iig iemand zijn die vroeg eruit wil op de zondagochtend :-). Is er eventueel de mogelijkheid om van iemand die mee is ook een paar foto's te maken?

Sheril houdt losse manen. Ik weet alleen nog helemaal niet wat voor mezelf mooi is om aan te trekken... Iig iets wat mooi kleurt bij het lentegroen.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 10:26

Mij maakt het in ieder geval niet uit of persoon X of Y het paard vasthoudt. :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:24

Nee het maakt inderdaad vrij weinig uit wie het paard vasthoud omdat het vooral om het paard gaat natuurlijk (natuurlijk is er ook tijd om samen met je paard op de foto te gaan maar daar licht de focus niet op)

Ik ga knotten mooie roosjes maken, en neem mn hele verzameling halsters/hoofdstellen etc wel mee dan is er genoeg keus.

Ik heb ook een arabische showset (handgemaakte a 200 euro , dus is echt prachtig geen prulletje haha) zal ik die meenemen? Vinden fotografen dat leuk?

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:37

Ja mooi Justine! <3

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:39

Miran, foto's met iemand die mee is lijkt mij heel goed te kunnen :)
Justine, jaaah :D

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:25

Hoi, helaas moet ik afzeggen, er is iets tussen gekomen. Sorry sorry sorry! Het had me echt super leuk geleken, en wil ook heel graag knappe foto's van m'n pony maar helaas, zondag gaat hrt niet lukken. Gelukkig hebben we wat reserves, dat iemand anders bijgemaakt kan worden en er wel gewoon genoeg kandidaten zijn.

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:26

Arabische showset lijkt me super gaaf Justine!!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 18:23

gewoonmarie schreef:
Hoi, helaas moet ik afzeggen, er is iets tussen gekomen. Sorry sorry sorry! Het had me echt super leuk geleken, en wil ook heel graag knappe foto's van m'n pony maar helaas, zondag gaat hrt niet lukken. Gelukkig hebben we wat reserves, dat iemand anders bijgemaakt kan worden en er wel gewoon genoeg kandidaten zijn.

Jammer, maar ik heb de 2e reserve al ingelicht, dankje voor het melden!

En arabische showset it is dus haha, even kijken hoe ik die mooi mee kan nemen ben er superzuinig op haha.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:18

Ik had toch wel gewoon gereageerd dat ik kon toch?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:53

KylaLover schreef:

Ja :P Jij hebt toch ook geen Pb ontvangen? Ik heb alleen de mensen die niks van zich hebben laten horen een pb gestuurd :)

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:12

Jeeej wij zijn echt heel erg blij dat we mee kunnen :D :D Ik kreeg het nieuws woensdag van Justine (toevallig op m'n verjaardag), heel erg leuk!!

We waren van de week even aan het brainstormen over wat we meenemen: wat lijkt jullie fotografen mooi bij een Fjord met lange manen? We hebben bv touwhalsters (zwart/ beige), maar we kunnen misschien ook een leren halster regelen. Roept u maar :D

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:21

Ohja wij komen waarschijnlijk met zijn 3en, dus genoeg mankracht om het kleine dondersteentje in toom te houden voor de foto's hihi :D

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:33

XxJustinexX schreef:
KylaLover schreef:

Ja :P Jij hebt toch ook geen Pb ontvangen? Ik heb alleen de mensen die niks van zich hebben laten horen een pb gestuurd :)

Haha ok.
Ja sorry, ff t overzicht kwijt. Iets met griep en bed en zo

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:47

Ik ga ook maar eens bedenken wat ik mee ga nemen. Heb voor Terra mooi bruin tuig, dus dat komt wel goed, maar moet ook even kijken naar mooie halsters.
En die manen, dat is echt ellende bij haar.. Sprietjes knotten is lastig, maar los zijn ze ook niet mooi. Iemand tips?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:00

Kylalover, maakt niet uit hoor haha!

Simone0308 , pff das een lastige..

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 16:53

KAN IEDER MODEL MIJ HUN EMAIL ADRES STUREN VIA PB?

Zo kan ik een net lijstje maken voor de fotografen en zorg je ervoor dat je de foto's gewoon lekker vlot kunt ontvangen!

Ik ben bezig met de info en route etc. die komt hoogstwaarschijnlijk morgen of maandag.

En ik hou het weer scherp in de gaten, ziet er mwa uit voor nu, zaterdag om 20:00 lijtk mij een handig tijdstip om een beslissing te maken, ik hou meerdere websites en voorspellingen in de gaten, en ga er vanuit dat het gewoon door kan gaan, het valt namelijk achteraf altijd mee!

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:24

Ik heb definitief een auto om van Leiden naar het Amsterdamse Bos te rijden volgende week, dus als er mensen mee willen rijden vanuit Leiden of een station/halte ergens halverwege, laat maar weten. :)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 01:29

Hoi allemaal, ik ben weer terug van vakantie dus ik kan weer reageren op mensen :)
Jammer van de afmeldingen maar wel fijn voor de reserve.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 01:50

Welcome back haha! Al is het wel nog steeds handig als evt. Afmeldingen bij mij worden gemeld dan kan ik het gelijk in t schema verwerken (morgen maandag dus ) komt het nieuw schema (geen andere tijden maar wel andere modellen/fotografen) en de info PB.

Ik ga de info PB en schema apart naar iedereen sturen, wil daar va iedereen even eeb akkkoordje of reactie van via pb zodat ik zekerweet dat je nog meegaat en op de hoogte bent!

En ik zet het hier beide ook nog in t topic voor t overzicht!

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 10:45

Mijn Iphone geeft nu al beter weer voor de 17e dan gister! Hopelijk zet het in die lijn door!! :)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 15:37

Ik kom ook met de auto. Kan evt mensen ophalen vanaf Schiphol als het nodig is. Stopt ook op ong 10min lopen een bus (Halte Nieuwe Meerlaan, bus 186-187). Weet alleen niet of die ook in t weekend rijdt.

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:24

_Summerly_ schreef:
Ik heb definitief een auto om van Leiden naar het Amsterdamse Bos te rijden volgende week, dus als er mensen mee willen rijden vanuit Leiden of een station/halte ergens halverwege, laat maar weten. :)

Als ik mee zou kunnen rijden dan heel graag! Kom je langs het station van Leiden toevallig?

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:51

Nog een weekje! Heb er zin in!! *\o/*

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:10

Hierbij het schema opnieuw, lees vooral het teskstje voor het schema goed door. Te laat is dus je eigen probleem, zorg gewoon dat je op tijd bent! Zorg ook voor de fotografen (dus als model) dat je een handje extra meeneemt zodat die kan helpen met aandacht trekken en spullen slepen etc. Als je dat zelf allemaal moet doen blijft er weinig tijd over voor de foto's , en dat is zonde.

PB met onze telefoonnummers in geval van nood op de dag zelf, ook een uitgebreide routebeschrijving met kaartje waar je precies moet zijn komt eraan. IEDEREEN komt dan ook naar de parkeerplaats, samen uit samen thuis noemen we dat haha! Dus ook als je te paard komt, op de parkeerplaats komen verzamelen. Zo houden we het overzicht netjes. En ook een uitgebreide beschrijving hoe het leveren van de foto's straks gaat verlopen en nog wat tips voor de dag zelf.

De groepen Fotografen
Groep A : Manou_xxx & RdLFoto
Groep B : Hamsterfan & Alien_Power
Groep C : FaatxHorses & Summerly_
Groep D : KylaLover & Anouska15
Groep E : Maybel & Its_lara

Tussen 9:00 en 9:15 verzamelen. 9:15 lopen (te laat is te laat en we gaan niet wachten dus dan moet je zelf de weg naar de plek zoeken). 9:30 op de plaats aangekomen, en dan kan de paddock worden opgebouwd (dit neemt even wat tijd in is de ervaring) 10:00 beginnen met het schema :)

Afbeelding

Ben je klaar met losgooien? Gelijk opzadelen zodat we gelijk met degene die als eerste los mocht gooien kunnen beginnen met rijfoto's. Zo loopt het lekker door. Dus hoe leuk het ook is om te blijven hangen bij de paddock, het gaat alleen maar van je eigen rijtijd af.

Afbeelding

De middaggroep verzamelt om uiterlijk half 1 op de plaats dus zorg gewoon dat je er half 1 bent, 10 over half 1 gaan we lopen. Hier geld hetzelfde , te laat is je eigen probleem.

Afbeelding

Ben je klaar met losgooien? Gelijk opzadelen zodat we gelijk met degene die als eerste los mocht gooien kunnen beginnen met rijfoto's. Zo loopt het lekker door. Dus hoe leuk het ook is om te blijven hangen bij de paddock, het gaat alleen maar van je eigen rijtijd af.

Afbeelding

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:34

Info PB voor de modellen is verzonden, voor de fotografen komt hij er aan!

Hier de belangrijke info voor iedereen

Het adres waar wij gaan verzamelen is :
Nieuwe Meerlaan 4
1182 DB Amstelveen

De route is inprincipe heel simpel. Je steekt over bij de parkeerplaats en gaat dan naar rechts, als het goed is kom je dan langs de geitenboerderij. Je kan of over het paardenpad of over het voetpad, maakt in principe niet uit. Bij het paardenpad moet je de eerste afslag (na de geitenboerderij) naar rechts en dan over het voetpad weer naar links (voor de brug), en dan naar rechts en dan ben je er.
Als je over het voetpad gaat ga je gewoon rechtdoor, met de bocht een beetje mee en dan ook voor de brug naar links en dan weer naar rechts en dan ben je er.

Voor de ochtend groep zullen tanja en maxime jullie opwachten op de parkeerplaats. Zei leiden de ochtend. Mijn vraag is dan ook om haar aanwijzingen op te volgen.

Bij de middag groep zal ik op de parkeerplaats zijn voor het verzamelen. Graag wil ik wel dat iedereen, zowel de ochtend als middag groep ruim op tijd is! Ben je dus te laat, dan wacht de groep niet op je, we zitten vast aan tijden waar we ons aan moeten houden voor de toestemming, en om half 10 verzamelen, is dan ook om half 10 verzamel zodat er dan gelijk naar de bestemming gelopen kan worden. Te laat is dus te laat, en dan zul je zelf naar de plek moeten komen.

Ik zal zorgen dat er voor ieder fotografen duo en voor ieder model een uitgeprint exemplaar komt voor op de dag zelf!

We nemen een afvalzak mee, en dat is ook de enige plek waar al het afval heen gaat!

Ook is het handig als de modellen 1 of 2 extra mensen meenemen, zodat er bijvoorbeeld een reflectiescherm vast kan worden gehouden, of aandacht getrokken kan worden. Ook is het altijd verstandig iets mee te nemen waar je de oortjes van je paard mee naar voren krijgt. En bijv. een doekje voor vieze monden.

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust!