Ik ga eerst kijken hoeveel modellen en fotografen we nog hebben, pbtjes komen eraan!
Sita_
Geplaatst: 15-06-15 16:52
Prima, ik houd het wel even in de gaten.
Jolliej
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-15 17:01
Dit is het schema van mensen die we hadden. Ik wacht op bevestiging van nog twee modellen, mocht er eentje wegvallen dat kun je nog mee Sita_. En anders is er misschien te schuiven, maar voor nu komen we al 1 fotograaf te kort, dus als er nog 1 fotograaf bij komt, kun je ook nog mee.
We verzamelen op de parkeerplaats, vlak voorbij Canada 1, Elsloo. We moeten een klein stukje lopen naar de vijver, daar geld een opruimplicht, dus neem voor de zekerheid poepzakjes mee!
Als je pupje niet het water in durft is geen probleem, zien het wel nou!
Is het een groot probleem als ik 2 meeneem? JR van mijn zus logeert hier momenteel en ook zo sneu al ik 1 thuis moet laten.. Qua tijd maakt het mij niet uit, als het maar geen 9:00 ofzo wordt..
Je mag wel met twee hondjes komen funkymistic, maar je krijgt dan wel dezelfde tijd en ronde zeg maar als nu ibn het shema staat, ivm tekort aan fotografen!
Er zit geen kansje meer in dat ik ook kan komen? Want dan plan ik wat anders.
isabelle_k
Geplaatst: 26-06-15 11:58
sorry dat ik hier zo binnenval opeens, maar ik lees dat jullie nog een fotograaf nodig hebben? Ik heb een beetje gelezen over de locatie bij Appelscha in de buurt? Aanstaande zondag de 28e?
Misschien help ik jullie als ik mij last minute aanmeld als fotograaf??
Cadaz
Geplaatst: 26-06-15 12:12
Zou top zijn
Misschien kan sita dan nog met haar leuke hondje mee