Ik ben gisteren nog even geweest met bobbie. Er waren wel veel teken. Misschien handig dat je hond tegen die tijd even preventief te behandelen tegen de teken
Ik mis de stemmen nog van poess91, dshots en patricia knop. Heeft iemand enig idee hoe ik die patricia knop kan bereiken?ze heeft geen bokt namelijk en heb het aan demi gevraagd maar die geeft geen gehoor
Krijg geen gehoor meer van Patricia Knop, maar de fotografen die mee gaan hebben iniedergeval gestemd of iets van zich laten horen dus hierbij de uitslag:
Heb Jake van Duijfje niet bij de reserve's gezet aangezien ze aangegeven heeft dat ze maar met 1 hond kan komen. Dit betekent dus dat Poess91 in de plaats van Naomixzanzi komt als fotograaf!
Ik zou graag vroeg in de ochtend willen met Bobbie ivm Guus Meeuwis en zijn leeftijd (hij is het actiefst in de ochtend, vanwege minste last van zijn heupen)
DohoShots
Geplaatst: 11-05-15 23:13
Hierbij het schema, mochten jullie nog iets zien wat niet klopt, geef dan een gil!
Adres: Bemmelenberg 21
Wil even zeggen dat ik zelf totaal niet bekend ben bij bergen op zoom dus als iemand er wel bekend is en weet waar we het beste kunnen verzamelen ( geen idee of bemmelenberg 21 bij een goede parkeerplaats zit? )
Zijn er toevallig ook mensen die uit de buurt van Rotterdam komen?
Als je van de rondweg komt en je brasserie de berk (bemmelenberg 21) aan je linkerhand hebben en dan daar voorbij rijden, heb je in de flauwe bocht naar rechts een parkeerplaats waarbij je daarna direct op de heide kunt. Als je van het spoor komt, is hij in een flauwe bocht naar links. Je moet wel goed kijken want hij ligt een beetje verstopt. Ben er vandaag toch, misschien kan ik wat foto's maken van de parkeerplaats