Ik heb eventueel paaltjes en lint, dat heeft mijn voorkeur boven fotograferen aan de longeerlijn. Dit in verband het wegwerken van het touwhalster en de longeerlijn
Zou super tof zijn Susan! Ik ben ook meer van de paddock inderdaad. Moeten we even kijken wie hun paard los durft te gooien. Aangezien ik waarschijnlijk met de auto kom neem ik wel regenlaarzen mee. En anders een handdoek, dan stroop ik mijn broek wel op haha.
Dus dames (die op Bokt zitten), durven jullie je paard los te gooien tussen prikpaaltjes met lint?
Ik heb er onwijs veel zin in Vanwege een andere fotoklus die middag moet ik helaas wel rond 15.00 weg, misschien dat ik het nog kan rekken naar 15.30 maar ik hoop dus dat we niet teveel uit lopen
Hoe gek wil je het hebben hihi... Heb m'n Spaanse outfit (www.dameszadel.com) maar kan ook m'n trouwjurk uit de kast plukken en kijken of ik er nog in pas hihi.. Die is barok om te zien, volgens mij staat er een foto van in m'n profiel
Ik vind een Spaanse outfit zelf wat passender bij de fotoreportage (en ook mooier hihi).
Grappig, Hincapie is familie van mijn verzorgpaard Carmen (haar vader is ook Grelo)
laulau85
Geplaatst: 01-05-15 15:02
Haha meeste stemmen gelden... Of moet beide meenemen... Heeft m'n bruidsjurk ook weer eens nut gehad in plaats val slechts een keer voor zon berg geld haha