Ik had jou van het lijstje gehaald omdat ik geen email heb gehad, als je hem nog even stuurt voeg ik je weer toe.
Sorry, had niet door dat ik een email had moeten sturen. Doe ik gelijk!
Bokker13579
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-15 20:59
Modellen: 1. Bokt/eigen naam: xxcleeoo, Cleo Naam: Wohlan Ras: KWPN Kleur: Vos Evt. Bijzonderheden: Blonde manen met een beetje krul/slag, ook in zijn staart
2. Bokt/eigen naam: Esther Naam: Triton of Olympus (moet nog even vragen welke mee gaat) Ras: KWPN Kleur: Bont Evt. Bijzonderheden: Bokt/eigen naam: Annetjuuh
3. Boktnaam: jUst_eVa Naam paard:Engreido Ras: PRE Kleur: Bruin Evt. Bijzonderheden: Veel behang.
Qua stemmen, de data die doorgeven staan in de datumprikker staan hierbij bijna allemaal ovb of als niet beschikbaar, plan maar een datum en dan zie ik wel of het uitkomt goed?
Je zult bij mij geen groene vinkjes zien (wel veel vraagtekens) vandaar de opmerking ook.
Bokker13579
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-15 19:04
magda_90 schreef:
Je zult bij mij geen groene vinkjes zien (wel veel vraagtekens) vandaar de opmerking ook.
Ja dat is goed Magda, Hopelijk kan je mee!
Bokker13579
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-15 19:11
Modellen: 1. Bokt/eigen naam: xxcleeoo, Cleo Naam: Wohlan Ras: KWPN Kleur: Vos Evt. Bijzonderheden: Blonde manen met een beetje krul/slag, ook in zijn staart
2. Bokt/eigen naam: Esther Naam: Triton of Olympus (moet nog even vragen welke mee gaat) Ras: KWPN Kleur: Bont Evt. Bijzonderheden: Bokt/eigen naam: Annetjuuh
3. Boktnaam: jUst_eVa Naam paard:Engreido Ras: PRE Kleur: Bruin Evt. Bijzonderheden: Veel behang.