Website ziet er goed uit! de parkeerplaats van (tegenover) de Hoko Beton, goed keus denk ik ik heb er zin in, nu nog hopen dat het weer ook mee wil gaan werken!
Ik ga flink duimen voor goed weer! Dat werkte afgelopen weekend ook namelijk!
chimello
Geplaatst: 25-03-15 21:55
Guess die hangt wel steeds met z'n hoofd aan de grond, ga vanalles meenemen om hem z'n aandacht te trekken maarja Tinkers he die denken serieus alleen aan eten, kan een bom afgaan boeit hem nog niet eens, als er maar gras te plukken valt...
Uhhh dan doet Guess meer zo'n "uh-uh" knor-hinnik en dan gaat hij weer eten Maar wie weet, hij is wat mannelijker geworden de laatste tijd, kan best dat hij toch eventjes z'n hoofd optilt om eens naar de rest te kijken.
pff ik hoop wel echt dat het weer nog wat veranderd... ze voorspellen niet echt iets goeds helaas!! dus kom op allemaal, even een gebedje doen met zijn allen voor zondag
Ik kan er niks aan doen, We moeten blijven duimen voor zondag, Het zou vandaag ook alleen maar regenen maar hier schijnt vollop de zon
Wil het dan ook kort na de meivakantie doen. In juli ga ik zelf ook verhuizen.
el1986
Geplaatst: 27-03-15 09:55
Ik zou zeggen dat er om zaterdag 17.00 besloten wordt. Dan hebben mensen eventueel nog tijd om hun paard te wassen poetsen en of vlechten? Maar ik weet niet of iedereen het hier mee eens is natuurlijk. Als het weer slecht is krijg je toch geen mooie foto's , weeronline geeft nu als weercijfer zondag een 2 !!
Ja ik kijk morgen middag wat de verwachting is ivm het wassen. Alleen heb ik het donkerbruine vermoeden dat het verplaatst gaat worden. Voorspelling word alleen maar slechter namelijl
Ja staat nu op 70% In de ochtend redelijk droog maar de middag erg nat is nu de voorspelling
el1986
Geplaatst: 27-03-15 16:29
het is zonde om het door te laten gaan als het weer slecht is. dus misschien dat er morgenmiddag besloten kan worden, zodat iedereen voldoende tijd heeft om alles netjes en op tijd klaar te hebben?