Dat is zeker wel heel mooi! maar mensen moeten zich er wel zelf prettig bij voelen anders zie je het toch terug op de foto's. Ik ben wel heel benieuwd en hoop op mooi weer. Zal proberen deze week nog een gaatje vrij te maken voor een moodboard Ik neem aan dat modellen zelf atributen menemen zoals kleding, bloemetjes of andere persoonlijke romantische dingen. Met van die hoge smalle wijnglazen en een picknickmand en kleed kun je ook mooie dingen maken
tesseke
Geplaatst: 26-04-15 21:20
Ik ben erg blij dat ik mee kan
Ik ga in de loop van deze week ook een moodboard aanmaken.
el1986 dat wisten mensen hoop ik dan toch wel voordat ze zich aanmelden dat ze in "romantische sfeer" moesten kleden Aangezien dit in de openingspost staan met voorbeeld foto's
Zoals in de openingspost staat die foto van dat stel met wit/wit vind ik erg mooi en dat gaat hem ook wel worden. Maar sorry, ga echt geen jurk aantrekken met bloemetjes want die heb ik ook niet en dan ga k me voordoen als iemand die ik niet ben. Denk ook wel dat een romantische sfeer naar boven kan halen zonder bloemetjes
Ik ben beetje aan het twijfelen gezien ik reserve sta, ben zelf ook helemaal dol op pastelstinten en een beetje dat 'tuttige' had anders wel wat leuke dingen aangeschaft maar nu vind ik de gok een beetje te groot. Mocht er nog iemand afvallen een paar dagen van te voren dan zullen we nog wel even shoppen, maar als ik het een avond van te voren hoor dan wordt er gewoon iets uit de kast getrokken.
*Kijken jullie ook naar zwangerschap s foto ideeën uit? * Die mis nu al bij 2 borden hihi. Zal zelf uiteraard ook nog even me zelf erin verdiepen,maar zou t leuk vinden om t bij de fotografen ook op de borden te zien staan.
Nachtlampje
Geplaatst: 28-04-15 13:28
Ik ben er trouwens vanuit gegaan dat de fotografen de modellen zullen modelleren en positioneren (aangezien ik en mijn vriend bv helemaal geen ervaring hebben), klopt dat ook?
Hele leuke moodboards trouwens weer Ik ga zo even de stad in om te kijken of ik nog wat leuks kan vinden.
Attributen die wij overigens kunnen meenemen als iemand dat graag zou willen zijn een (gebruikte, dus met butsjes ed) gitaar en een donkerrode plaid
el1986
Geplaatst: 28-04-15 13:43
Het is voor mij de eerste keer dat ik een fotoshoot doe met menselijke modellen.. maar ga mijn best doen! Ik houdt sowieso wel van spontane foto's. Dus als er lekker gelachen wordt ipv op iedere foto een "gemaakte" lach. Bijvoorbeeld dat de jongen de vriendin op tilt etc. Gewoon lekker spontaan. Attributen kunnen naar mijn idee altijd meegenomen worden en als de modellen dit zelf meenemen past het waarschijnlijk ook echt bij de modellen dat is juist mooi voor de foto's, toch?
Voor de zwangerschap heb ik zelf ook een apart moodboard, maar deze staat verborgen. Ik heb deze aangemaakt voor mijn eerste zwangerschapsshoot 2 weken geleden. Zal in de loop van deze week die pint ook nog op het bord voor de meeting zetten.
Ik heb trouwens thuis hele grote grijze letters "Love" van gietijzer. En dan de letters allemaal apart. Is dat misschien ook leuk om mee te nemen? of word het dan te gemaakt?