Nou, zal jullie niet langer in spanning houden dan. De paarden die mee mogen zijn: 1 blue 2 spatter 3 chickie 4 whisper 5 zhippo 6 Vianen 7 Guusje 8 Bianca 9 angel 10 diego
En dan de reserves:
1e elmar 2e buddy 3e Murphy 4e xantos 5e boelie 6e amigo
AaronYve
Geplaatst: 06-02-15 10:33
beetje jammer dat het zo ging, ik weet niet wanneer de reserves te horen krijgen wanneer je dan wel mee mag?
spatter
Geplaatst: 06-02-15 11:07
Dat wordt flink poetsen en borstelen in hoop dat ze uit hun wintervacht zijn dan. Kan ik me nu nog even niks bij voorstellen
Oh mijn kleintje mag mee wat leuk! Ik neem trouwens die dag mijn beide verzorgdames mee dus dan hebben we ook eventueel een extra paar handen mocht het ergens voor nodig zijn!
RF_Pictures
Geplaatst: 06-02-15 14:15
Laughy schreef:
Oh mijn kleintje mag mee wat leuk! Ik neem trouwens die dag mijn beide verzorgdames mee dus dan hebben we ook eventueel een extra paar handen mocht het ergens voor nodig zijn!
Oei, voor mij moeten 5 modellen afvallen, wil ik mee doen met 1 van mijn 2 pony's. Gefeliciteerd aan de modellen die wel gekozen zijn. Ik verwacht niet dat het gebeurt, maar ik zal het topic in de gaten houden, mocht er wat wegvallen. En ben uiteraard benieuwd naar de foto's die uiteindelijk gemaakt gaan worden
Zouden alle modellen me even een pb willen sturen met hun voorkeur voor de ochtend of middag groep? Dan probeer ik hier zoveel mogelijk gehoor aan te geven. De ochtend groep zal starten rond 10.00/10.30 en de middag groep rond 12.30/13.00
AaronYve
Geplaatst: 07-02-15 14:06
Ja prima, is de keus van de fotografen hé. Zag alleen dat er al 2 bij zijn die echt op elkaar lijken.. Ik hoor graag van je mocht het zo zijn
ja klopt, maar inderdaad 2 lijken veel op elkaar. maar zodra er iemand uitvalt ben jij de eerste die mee mag. en hoor je dit uiteraard zo snel mogelijk.