Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvanka_ schreef:Voor de mensen in de middag groep. Zorg dat je 13:00 uur aanwezig bent!
Doorrijden naar de 2e parkeerplaats. Aan het einde van de parkeerplaats loop een pad richting het meer.
Als je dat pad op loopt (zie plattegrond) daar zal je ons direct aantreffen
Pad hebben ze niet aangegeven op google maps, dus heb er even zelf 1 gemaakt(rode lijn) Haha
[ Afbeelding ]
Bazinga schreef:Yvanka_ schreef:Voor de mensen in de middag groep. Zorg dat je 13:00 uur aanwezig bent!
Doorrijden naar de 2e parkeerplaats. Aan het einde van de parkeerplaats loop een pad richting het meer.
Als je dat pad op loopt (zie plattegrond) daar zal je ons direct aantreffen
Pad hebben ze niet aangegeven op google maps, dus heb er even zelf 1 gemaakt(rode lijn) Haha
[ Afbeelding ]
Klopt het dat dit achter de Ikea is?
Yvanka_ schreef:Jammer Erna, maar helaas is dit onmacht.
Het was hier ook even schrikken vandaag! Ik reed naar moeders toe, en ineens een herrie! Is de uitlaat onder mijn auto vandaan komen zetten. Gewoon afgebroken![]()
![]()
Terwijl hij net terug is van de APK. Dus ik zit nu noodgedwongen bij mijn moeder.... Haha.
Auto kan gelukkig morgen gemaakt worden![]()
![]()
Als ik nu naar het weer kijk kan ik wel janken haha!! Zo goed als het er vd week uit zag, zo slecht is het nu.
Maaaaaaaaar we geven nog niet op haha. Niets is zo onvoorspelbaar als het weerbericht in NL!
Definitieve beslissing komt zondag ochtend 8;00 uur. is dit op tijd voor iedereen?