Mijn dotjes waren erg blij met de sneeuw zaterdag! Toen Luna (rechter) buiten kwam liet ze zich op dr voorpoten vallen en maar door de sneeuw heen schuiven
Ja leuk he die sneeuw?! Ze vinden het allemaal zo fantastisch. Kan me voorstellen dat jullie reuzen dit ook wel erg interessant vinden! Dat moet leuke beelden opgeven
Kan ik me nog inschrijven? Ik weet niet zeker of ik kan, ik moet nog even overleggen!
Edit: Volgens mij heb ik gezien dat het vol zit, heb ff snel in de agenda gekeken en kan ook niet!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 29-01-15 14:50
Leuke foto's!!
Het filmpje waar ik het even geleden over had, hoe leer je een hond dit aan?? Er is nog een filmpje van een grotere hond die dit ook doet, zit gewoon op de grond en bij het commando gooit hij zijn kop opzij en valt neer.
Diva ligt momenteel aan het infuus... Was wel moeilijk om haar in de kliniek achter te laten, maar ze krijgt daar de allerbeste zorg. Ze is vanaf dinsdag avond aan de diarree, maar het werd steeds erger, de afgelopen twee nachten heeft ze ook gebraakt en haar ontlastig was dusdanig verontrustend dat ze haar daar wilde houden voor onderzoek.. Om half 6 ga ik weer naar de kliniek toe en ik hoop dat ze gewoon mee naar huis mag. Maar geen leuk nieuws dus
(4 jaar geleden heb ik mijn katje met spoed met een vergiftiging aan het infuus moeten achterlaten maar die heeft het niet overleeft, en dat was ook op vrijdag de 13e) Duimen jullie alsjeblieft mee dat mn meisje er weer bovenop komt?