Volgens mij was het de bedoeling alleen alle fotografen een mail te sturen over modellenkeuze, toch? Dan is het logisch dat Karin geen pb heeft gehad, maar zie Patries wel op de laatste fotografenlijst staan...
Kan nu even helemaal niet volgen, laat de rest maar stemmen... Mij maakt het niet uit... Kan hem ook niet vinden... Ben nu met m'n pup bij de kliniek in roden... Het is erop of eronder... Ligt aan infuus en in een zuurstof kooi dus sorry.. Ff andere dingen
Ben er gewoon bij hoor..... Of moet al heel ziek worden of iets ergs zijn... Maar de datum staat gewoon in m'n agenda... Ik heb alleen nu me hoofd ff niet bij t stemmen
Isa: je bent echt de enige die zich beetje inzet als fotograaf.
Patries: ik zal jou een nieuwe pb sturen.
Elisaalovee heeft hem nog niet gelezen
Tigress krijg ik geen reactie van...
Het is nog 3 week! Als dit zo moet gaan, blaas ik het anders af. Het is graag of niet & dan bedoel ik de modellen niet persoonlijk, fotografen niet persoonlijk, maar in het algemeen.
Ga graag mee maar heb voor nu met een pup in kritieke toestand heel veel aan m'n hoofd.. Vind het erg leuk om mee te gaan.. Maar qua modellen mogen jullie voor mij kiezen
Ik wil ook wel graag weten of het doorgaat en of wij uitgekozen worden aangezien ik wel een auto en trailer moet regelen en hulp moet regelen.
Dus zou het fijn vinden als de fotografen ook even hun keuze maken inderdaad.
Vientje
Geplaatst: 19-03-15 15:56
Wij zijn als model nog steeds beschikbaar en willen graag meedoen mits we uitgekozen worden. Maar het wordt inderdaad wel tijd dat de fotografen gaan kiezen want het wordt ook hier steeds lastiger die dag vrij te houden voor een "misschien" meeting
Ik zat iig te wachten op de bekendmaking van de keuzes, verder geen nuttige toevoegingen dus was stilletjes aan het volgen
nontie
Geplaatst: 19-03-15 16:42
Ik wacht ook op de bekendmaking. Verder ook geen toevoegingen. Maar moet het nu wel langzaamaan weten aangezien ik anders manen ga knippen en die zijn anders te kort voor vlechten
Ik zal mijn voorkeuren wel gewoon opsturen. Als diegenen niet meer reageren ofzo maakt het mij ook niet uit als er andere modellen komen hoor Diegenen die graag willen komen doe die anders maar gewoon.