Ik snap er niet zoveel van.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ISO houd je op 100 zodat jij je daar geen zorgen over hoeft te maken. Diafragma knijp je lekker dicht naar f/11 - f/16 en dan kijk je zelf welke sluitertijd daar ongeveer bijhoort.
 ISO houd je op 100 zodat jij je daar geen zorgen over hoeft te maken. Diafragma knijp je lekker dicht naar f/11 - f/16 en dan kijk je zelf welke sluitertijd daar ongeveer bijhoort. 

Dus geen probleem als je iets later wilt beginnen.
 Dus geen probleem als je iets later wilt beginnen.                                                         

Dan mss beter om ergens rechtsonder te starten zodat we precies op het juiste moment bij Koppelpoort zijn en dan onderweg naar onze eetlocaties nog foto's trekken?
 Dan mss beter om ergens rechtsonder te starten zodat we precies op het juiste moment bij Koppelpoort zijn en dan onderweg naar onze eetlocaties nog foto's trekken?                                                         

Flintplein is geloof ik even duur als Koestraat
 Flintplein is geloof ik even duur als Koestraat                                                         

Bewaakte fietsenstallingen zijn ondergronds en dat ding krijg ik nooit terug omhoog
 Bewaakte fietsenstallingen zijn ondergronds en dat ding krijg ik nooit terug omhoog  

Bokkers die mee willen/gaan schreef:- Bagheera_206
- XxJustinexX
- Bellatrix
- Firegirl
- gaucho
- JewEmm
- Manou_xxx
- Showteam
- Marjoow ???
* Als je mee wilt, quote de lijst
Carpoolie: schreef:+ Bagheera_206
- gaucho
- XxJustinexX
- Manou_xxx
- Bellatrix
+ Firegirl
+ JewEmm
+ Showteam
+ Marjoow
 Manou wil namelijk wel graag mee rijden en als we met jouw auto gaan kunnen we ook Marlies oppikken in Achterveld en kunnen we met z'n 5en in jouw auto om parkeerkosten uit te sparen. Wil jij aan mij nog het adres doorgeven van de P&R plek langs de A9 waar we jou op kunnen halen?
 Manou wil namelijk wel graag mee rijden en als we met jouw auto gaan kunnen we ook Marlies oppikken in Achterveld en kunnen we met z'n 5en in jouw auto om parkeerkosten uit te sparen. Wil jij aan mij nog het adres doorgeven van de P&R plek langs de A9 waar we jou op kunnen halen?                                                         

Het blijft iig droog!
 Het blijft iig droog!