Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar je kan inderdaad wel een paar foto's uitwisselen ja.
) Maar ik weet vooraf niet of dat model wel comfortabel is met de dingen die ik op mijn moodboard heb staan. Denk dat het makkelijker is om de modellen eerst een moodboard te laten maken zodat de fotografen daar op kunnen inspelen (een voorstel, weet natuurlijk niet hoe de andere hier over denken
) 
Kunnen jullie als model er meerdere meenemen?
Deetjeeuh schreef:Ziet er allemaal goed uit Carmen! Daar zitten vast wel wat leuke outfits bij.Kunnen jullie als model er meerdere meenemen?
Zoiets ja Julot! Dan kan ík bijv. ook een beetje kijken wat erbij past qua pose.
Deetjeeuh schreef:Ziet er allemaal goed uit Carmen! Daar zitten vast wel wat leuke outfits bij.Kunnen jullie als model er meerdere meenemen?
Zoiets ja Julot! Dan kan ík bijv. ook een beetje kijken wat erbij past qua pose.

En waar? Dat is zeker een goede
Deetjeeuh schreef:Ja, dat lijkt me erg leuk Carmen! Dat wilde ik net gaan voorstellen.
Eigen foundation en mascara meenemen is inderdaad een goed idee, maar het wel laten doen door de visagisten dan? Dat lijkt me misschien wel handig.
Kleurencode heb ik niet. Maar het liefste wel een beetje bloemetjes/rood/bruin etc. Gewoon wat zachtere kleuren en geen neon kleuren.
Julot, we zouden bijv. na 10 minuten wel van kleren kunnen wisselen. Als we gewoon 30/40 minuten per model inrekenen.En waar? Dat is zeker een goede
En anders doen we dat niet.