Lieve mensen! Er is iets met een familie lid aan de hand dus moeten wij vanmiddag naar Deventer toe. Ik kan dus helaas niet komen! Wens jullie veel plezier! Baal dat ik er niet bij kan zijn..
Ik weet nog niet zeker of ik er de hele middag bij kan zijn, m'n zoontje is ziek. Hebben t vannacht ieder uur gezien m'n man is met hem thuis maar ik hou wel m'n telefoon in de gaten.
Hier is het echt een sneeuwlucht Hoop dat het wat wordt.. Zou zonde zijn van alle moeite
Anoniem
Geplaatst: 30-11-14 11:35
Mist vind k niet erg, een pak regen vind ik erger :p
Trouwens, het adres is de parkeerplaats van de golfbaan toch? Verzamelen we daar of moeten we nog een stukje vooruit wandelen? Ik ben daar niet bekend namelijk
Haha, ik ben nog steeds onderkoelt. Wij hebben wel nog een klein hagelbuitje op ons dak gehad
estella81
Geplaatst: 30-11-14 16:59
Ik vond het leuk dat ik er nog even in de middag bij mocht. Het weer werkte niet erg goed mee maar ach:) Ik ben benieuwd naar de fotos. Ik was overigens net voor het compleet losbarste met onweer en regen op stal
Ik ben ook weer thuis Was gezellig meiden, bedankt!
Erna_
Geplaatst: 30-11-14 20:37
Ik ben inmiddels ook weer een beetje op temperatuur gekomen. Maar ondanks de temperatuur en de bui op het einde vond ik het weer hartstikke gezellig! Zeker ook de warme chocolademelk in het clubhuis van de golfvereniging, waar het eenvoudige volk zomaar naar binnen mocht!