***zin in!! *** Hondjes gaan hier straks in bad en dan hopen dat ze een beetje wit blijven hihi... Ik heb geen hulp kunnen regelen voor morgen, maar goed, ik zie wel hoe ver ik kom
Ja dat snap ik maar bedoel meer nu ik alleen ga moet ik een kolom op schuiven of blijf ik bij kolom 4
SternPhoto
Geplaatst: 26-09-14 21:24
Haha ti's laat haha.
Jij blijft kolom 4 dan gaat marlende bij vivian
Kimmiee_D
Geplaatst: 26-09-14 21:37
Okee
Nou hier alles opgeladen. Was nog even stress was een accu kwijt... Zat die in een andere tas ipv camera tas. Maar gelukkig heb ik hem haha.
Nu hopen op mooi weer morgen. En ik neem voor de kleine honden me mand mee das ook wel handig dat ik dan alleen zit anders hebben ze twee fotografen die fotos van de mand maken en nu maar 1
En even offtopic: Ik heb een knappe dame erbij!!!!
Wordt volgens mij net als Nadja een foto model haha dus als iemand van de fotografen haar keer op foto wilt zetten voor de portfolio haha het kan. Ze kan ook enorm leuk lopen :p
Ik werk wel tot 11 uur en het is 40 minuten rijden voor ons. Mn moeder gaat de hond 's morgens borstelen, maar het kan zijn dat we iets later zijn dan 11;45. Ga mn best doen om er zsm te komen
Ga wat eerder van huis weg ga nog even langs de paarden winkel ghehe moet nog een leuk halster voor Bailey hebben. En fiets er toch langs als ik naar de duinen ga.