Ik ben nog nooit naar een fotomeeting gegaan, dus zouden de meeting-experts me even een paar dingetjes willen uitleggen? Bijvoorbeeld, wat moet ik nou eigenlijk meenemen? Ik denk dat we de paarden loslaten in een omheind iets met prikpaaltjes ofzo (of doen we dat longerend, en moet ik dan een longeertouw mee?) En als er prikpaaltjes zijn, wie neemt die dan mee?
Vind het allemaal wel heel leuk natuurlijk ik zal als ik thuis ben nog even het knuffelen beter bevestigen.
Op het terrein is het niet toegestaan om los te gooien of te longeren, dus dat mag niet Zoals ik bij de vorige keer noemde is eens aan een langer touwtje een rondje rennen oid totaal geen probleem, maar echt los mogen ze niet.
De dag begint met portretfoto's, per fotografenclubje 10 minuten (met een evt uitloop van 5 min per keer). Daarna opzadelen en rijdfoto's. Je hebt bet pad waar je fijn kan galopperen, maar ook grasland waar je fijn wat kan dressuren. Eventueel kunnen we dan nog naar de waterbak, als men daar zin/tijd voor heeft
_l_amanda_l_
Geplaatst: 10-10-14 20:09
waterbak? Wist niet dat die er was, lijkt me leuk!!
Voor de mensen die vanaf Leeuwarden komen, de weg langs Staniastate ligt open en volgens de borden duurt dat tot 25 oktober. Nu weet ik niet of het tot en met of toch tot is en het de 25ste wel of niet weer open is. Vanavond kijk ik even naar de stand van zaken.
Als het niet open is, dan kan je de weg verder volgen en de eerste (echte) afslag nemen naar rechts, door Oudkerk rijden en eind van de weg weer rechts nemen, die weg doorrijden en dan aan het einde links en dan zit je op de weg naar het parkeerterrein Maak later vandaag het plaatje
Ik moet me hier toch afmelden, helaas! Heb het drukker dan gepland, en de dag erna een (best wel belangrijke ) fotoshoot en daar moet nog van alles voor voorbereid worden... Dus ik rijd niet meer mee Magda Jullie allemaal mooi weer en veel plezier gewenst, het bos is nu al mooi!
Senna loopt inmiddels al wat meer voor de wagen, maar ik durf het nog niet aan om haar aangespannen mee te nemen.. Ik neem haar dus naast de fiets mee, heeeeel misschien dat ik een van haar bijrijdsters vraag voor onder het zadel maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ze is nogal een draakje en onder het zadel nog nooit in het bos geweest.
RianneH
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-14 12:01
Wat mij betreft mogen de mensen die niet een trailer hoeven te parkeren wel direct doorlopen naar de vallei, dat is waarschijnlijk makkelijker. Er komen naar wat ik begrijp nu 3 met de trailer en 3 zonder. Dit is de routebeschrijving met mijn prachtige tekenkunsten.. Zwarte lijn moet je volgen als er niet langs Staniastate (oranje lijn) gereden kan worden:
Trailers kunnen geparkeerd worden in het 'Bos-parkeerveld' en de auto's mogen vast wel bij het restaurant geparkeerd worden. Ik neem weer een mestvork mee om alles netjes achter te laten en als iedereen hun eigen rotzooitjes weer mee wil nemen ben ik jullie natuurlijk erg dankbaar Ik zorg dat ik er ruim op tijd ben zodat ik jullie de weg kan wijzen.