Zouden alle modellen hun mailadres naar mij kunnen sturen via de pb? Want dan kan ik van te voren goed uitleggen hoe ik de foto's aflever i.c.m. mijn AV plus dat ik de foto's ook via de mail stuur namelijk.
Sorry voor de verlate reactie van mij. Door prive omstandigheden ligt het hier allemaal beetje op de hobbel.
Ik zie dat Harry en Robby beiden welkom zijn! Ik heb alleen niet goed op zitten letten betreft de fotografen en er zijn dus idd fotografen bij die Harry al vaker voor de lens gehad hebben.
Natuurlijk vind ik het erg leuk om weer te komen, maar ik gun het de modellen en fotografen dan ook om evt. een ander model de kans te geven. Ik heb natuurlijk wel Robby nu ook mee, maar ik hoor het wel.
Ik vind het niet erg als je ze mee neemt als koppel. Je zou eventueel ook alleen robby mee kunnen nemen.
magda_90
Geplaatst: 15-09-14 09:41
Harry is bij mij nog niet voor de lens geweest, dus van mij mag hij mee.
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-14 12:04
- In de ochtend zijn er twee duo's pony's, deze worden in principe enkel samen gefotografeerd, uiteraard mogen ze in overleg ook apart, maar hiermee kan in het tijdschema geen rekening gehouden worden. - Voor de fotografen: in de middaggroep zijn twee Fjorden, deze krijg je met portret achter elkaar voor de lens, lastig achteraf te bekijken wie wie is? Schiet tijdens het wisselen even een random foto van iets anders! - De twee reservemoddelen staan NIET op volgorde van eventuele deelname; Ine is voor de ochtend, Rianne is voor de middag. - Afmelden kan enkel via PB/Whatsapp/SMS! - Momenteel zijn we nog niet voorzien van paaltjes en lint voor de losgooi paddock. Kan je deze regelen voor die dag (of halve dag), laat je horen!
ADRES
Schipborgerweg 7 9483 TL Zeegse
!!!!! VERZAMELEN TEN ALLE TIJDEN OP DE PAKEERPLAATS!!!! (Mocht dit onverhoopt moeilijkheden met zich meebrengen, dan kan je mij bellen)
Helaas inderdaad nog maar vier fotografen, dus als jullie nog fotografen weten, vraag ze aub of ze mee willen! Voor de modellen tot op heden geen afmeldingen, dat is echt top!!!
Gisteren ben ik met beertje voor het eerst op het strand geweest. Hij was echt helemaal gek, galloperen, springen, bokken in het losse zand. Als hij dat met de losgooi ook doet zou echt geweldig zijn! Wat een skat van een pown haha! Ik heb er echt ontzettend zin in! zal ook ff rondvragen voor fotografen. Ik heb eventueel wel lint, alleen niet echt geschikte paaltjes?
Rianne kan niet meer als reserve. Ze is zaterdag goed van Don afgevallen dus die gaat voorlopig niet rijden helaas. Hoop dat ze ook niet nodig zou moeten zijn, maar voor het geval dat.... Zijn jullie iig op de hoogte.
Ik ken er twee goed waarvan eentje niet kan (en sowieso geen fotomeetings meer doet) en eentje mijn "groom" is haha. Die wil ik niet afstaan, want dan heb ik geen vervoer en niet iemand die Cas zijn oortjes naar voren kan lokken Verder ken ik nog een fotograaf die op dit moment lichamelijk niet in staat is om een fotomeeting te fotograferen. En verder "ken" ik geen andere fotografen die jullie ook kennen denk ik. Dus ik ga er vanuit dat die al gevraagd zijn.
Ik heb net ook een PB uitgedaan naar de TS. Ik heb mij afgemeld voor deze meeting. Aangezien er 2 fotografen meedoen die Harry al vaak voor de lens hebben gehad en er 1 fotograaf bij staat die ook al bij de meeting de week erop komt waar ik ook mag komen.