Zou je het voor de zekerheid dan niet met 6 modellen doen? Is ook iets chiller fotograferen vind ik vaak haha. Want ik durf bijna te wedden dat je nog meer afmeldingen krijgt (helaas!)
Vergeten mijn ideeën door te geven sorry. Mij lijken echt herfst foto's leuk met blaadjes in de lucht, herfstkleuren op de achtergrond en bijvoorbeeld blaadjes op de rug leggen voor een mooie detail foto. En natuurlijk een mooie foto met pony en hond samen Ook een foto van Beth en mij en Uranda en eigenaar lijkt me leuk.
Super! Hebben de modellen ook allemaal een hulpje mee voor reflectiescherm, en blaadjes gooien? Zou wel heeel fijn zijn namelijk krijg je mooiere foto's van met hulp ^^
ik ga me best doen wij hebben namelijk 2 paarden mee. en word lastig om 2 mensen mee te nemen heb wel mensen gevraagd maar veel konden niet dus hopen dat mijn moeder mee wil om te helpen met sabor en mijn zusjes paard Buena. weet niet of het een probleem is dat wij dus maar 1 hulpje kunnen meenemen voor 2 paarden.
Heee het is geen moeten hoor!:) ik probeer ook mn zusje mee te nemen maar ook voor jezelf is het heel fijn een hulpje. Werkt iets relaxter maar komt sws goed eindelijk knappe sabor voor de lens!
Ik ga even overleggen met mijn vriend als ik de auto mee kan, en als hij niet wat anders in de planning had! Mocht dat niet zo zijn en ik de auto mee kunnen dan wil ik ook wel komen fotograferen (als er natuurlijk nog plek is
Ik heb even overlegd maar ik kan komen! Het ligt er een beetje aan als we op schema lopen, anders moet ik iets eerder weg.. Moet max om 3 uur eigenlijk wel weg! =D