Fotomeeting Holterberg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koekeroekus

Re: Fotomeeting Holterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 13:38

Nou in dat geval kunnen we de meeting dan beter helemaal stoppen. Dan hebben we maar drie fotografen met acht modellen. Sorry luitjes. Ik heb mijn best gedaan ik weet verder ook geen andere opties meer.

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:40

Koekeroekus schreef:
Nou in dat geval kunnen we de meeting dan beter helemaal stoppen. Dan hebben we maar drie fotografen met acht modellen. Sorry luitjes. Ik heb mijn best gedaan ik weet verder ook geen andere opties meer.

Misschien moet je het toch bij de Sahara ofzo gaan plannen ;) dan kan Sharon, maar ook Claudia en Ingrid kunnen dan mee..

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:05

het zou inderdaad jammer zijn als het niet meer door gaat.
misschien inderdaad toch bij de Sahara gaan plannen?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 14:12

Als jullie naar de Sahara vinden vind ik het prima, maar dan haak ik liever af. Ik heb de komende maanden nog zoveel met hem op de planning staan en Ommen vind ik voor nu dan even te ver voor hem. Ik wil niet dwars liggen ofzo maar ik denk nu even aan de pony. Zoveel indrukken in korte tijd wil ik hem niet aandoen en ik wil niet dat hij blokkeert als ik straks aan dag van het paard mee doe. Dat gaat nu even voor. Hoop dat jullie dat begrijpen.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:17

Mag ik vragen waarom de fotografen hebben afgezegd? Basz en ik hebben allebei aangeboden om enkele fotografen op te pikken op station Wierden dus dat moet geen probleem zijn.

Bertina doet zo haar best om een stukje te vinden met heide omdat het eerste plekje niet beschikbaar is ivm de endurance die gehouden wordt. In haar eerste post vraagt ze wie er interesse heeft in een shoot op deze locatie, modellen en fotografen geven zich op en ineens is het niet meer mogelijk terwijl de datum bekend is en het vervoer is ook nog eens geregeld.

Ik zat trouwens even op de website van Staatsbosbeheer te kijken en ook OV gaat naar de Borkeld

Citaat:
Bereikbaar per OV

Vanaf NS-stations Hardenberg en Marienberg rijden streekbussen en regiotaxi’s naar Kloosterhaar. Vanaf Kloosterhaar is het 5 minuten lopen nar de Engbertsdijksvenen.
Vanaf NS-Station Rijssen rijden streekbussen naar De Borkeld.
Vanaf NS-station Almelo kunt u Regiotaxi Twente nemen naar Ootmarsum, Vasse of Hezingen voor een bezoek aan het Springendal. Minimaal een uur van te voren reserveren, T 0900-1485.

http://www.staatsbosbeheer.nl/Natuurgeb ... ntact.aspx

Ik zie dus geen enkele reden om weer van locatie te veranderen. Mochten we wel naar de Sahara gaan dan trek ik ook mijn paard terug.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:23

EvaC schreef:
Mag ik vragen waarom de fotografen hebben afgezegd? Basz en ik hebben allebei aangeboden om enkele fotografen op te pikken op station Wierden dus dat moet geen probleem zijn.

Bertina doet zo haar best om een stukje te vinden met heide omdat het eerste plekje niet beschikbaar is ivm de endurance die gehouden wordt. In haar eerste post vraagt ze wie er interesse heeft in een shoot op deze locatie, modellen en fotografen geven zich op en ineens is het niet meer mogelijk terwijl de datum bekend is en het vervoer is ook nog eens geregeld.

Ik zat trouwens even op de website van Staatsbosbeheer te kijken en ook OV gaat naar de Borkeld

Citaat:
Bereikbaar per OV

Vanaf NS-stations Hardenberg en Marienberg rijden streekbussen en regiotaxi’s naar Kloosterhaar. Vanaf Kloosterhaar is het 5 minuten lopen nar de Engbertsdijksvenen.
Vanaf NS-Station Rijssen rijden streekbussen naar De Borkeld.
Vanaf NS-station Almelo kunt u Regiotaxi Twente nemen naar Ootmarsum, Vasse of Hezingen voor een bezoek aan het Springendal. Minimaal een uur van te voren reserveren, T 0900-1485.

http://www.staatsbosbeheer.nl/Natuurgeb ... ntact.aspx

Ik zie dus geen enkele reden om weer van locatie te veranderen. Mochten we wel naar de Sahara gaan dan trek ik ook mijn paard terug.

Omdat ik er achter kwam dat het een uur en 4 minuten rijden is voor mij. Daar hebben ik, mijn moeder en ik denk ook Pepper, geen zin in.
Verder rijden Ingrid en Claudia met mij mee. Wij komen niet van de kant van Zwolle. Dus ga ik niet, kunnen hun ook niet mee rijden.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:28

Oke, duidelijk. Ik had niet begrepen uit je eerdere posts dat er nog mensen met je meereden. Waarschijnlijk niet goed gelezen.

Is er voor deze 2 dames echt geen andere optie? Dat ook zij met de trein naar Wierden komen en eventueel met Basz meerijden? Hij komt, meen ik, ook uit Wierden en heeft aangeboden mensen op te pikken.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:29

ik snap het eerlijk gezegd ook niet dat er nu ineens mensen afhaken.Zowel de Borkeld als de Holterberg zijn met het openbaar vervoer makkelijk te bereiken.
Ik heb thuis alles zitten regelen en zou het jammer vinden als het niet door gaat,

Ik kom met de menwagen naar de borkeld. Het zou mooi zijn als we daar ook een paar foto's van kunnen maken. Tussen door zadel ik wel op. Donja heeft wel even tijd nodig om te wennen dus ik rij wel wat heen en weer hahah :+

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:30

EvaC schreef:
Oke, duidelijk. Ik had niet begrepen uit je eerdere posts dat er nog mensen met je meereden. Waarschijnlijk niet goed gelezen.

Is er voor deze 2 dames echt geen andere optie? Dat ook zij met de trein naar Wierden komen en eventueel met Basz meerijden? Hij komt, meen ik, ook uit Wierden en heeft aangeboden mensen op te pikken.

Ik had begrepen dat het niet door ging dus ik ga nu met de menwagen al naar de borkeld... Als het echt niet anders kan probeer ik wat te verzinnen zodat ik ze daar kan afzetten :) maar het zou fijn zijn als ze met die andere persoon uit wierden/enter mee kunnen rijden.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:33

Ik zou het ook erg jammer vinden als het niet doorgaat, heb er namelijk ook vrij voor gevraagd en heb er heel veel zin in! Als mensen echt niet meer kunnen dan is dat jammer, maar goed als er minder paarden mee doen, dan is het ook niet zo'n probleem dat er minder fotografen zijn toch? Ik hoop dat het door kan gaan, ik ben in ieder geval voor!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:33

ik weet uit ervaring dat er zelfs last minute nog fotografen kunnen opduiken hoor :Y) (zie "mijn" meeting a.s. zondag: 3 fotografen melden af, en ik heb er alweer twee/drie bij gevonden!)
Zou de meeting gewoon op Borkeld inplannen Bertina!
Niet je uit het veld laten slaan door twijfelaars/afzeggers, die heb je continue overal... Zelfs met een paar fotografen minder kan het toch nog superleuk worden?
Ik rij al met iemand mee dus kan geen liften aanbieden, maar er is vast voor de twee liftmissende fotodames wat te regelen! Ze moeten er alleen zelf even achteraan mailen, dat kunnen wij niet voor ze doen.. ;)

Jammer dat je niet kunt Sharon, je hebt een knap hafje! -O-

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:34

Auto van de andere persoon waar we vanaf Wierden mee kunnen rijden zit dan al vol geloof ik..

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:34

Die andere persoon ben ik ;) Maar ik snap je, je hebt alles al geregeld. Gewoon zo laten.

Ik heb, als het doorgaat, 5 mensen in de auto. Meer kunnen we echt niet meenemen. Alleen als we met twee auto's gaan en eerlijk gezegd vind ik niet dat ik een extra auto in moet zetten om andere mensen te faciliteren.

Ik ga nu naar huis rijden, ik lees met een uurtje weer bij.

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:35

Mocht ik inderdaad mogen komen dan kunnen er evt. mensen vanaf ommen met mij mee rijden

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:39

EvaC schreef:
Die andere persoon ben ik ;) Maar ik snap je, je hebt alles al geregeld. Gewoon zo laten.

Ik heb, als het doorgaat, 5 mensen in de auto. Meer kunnen we echt niet meenemen. Alleen als we met twee auto's gaan en eerlijk gezegd vind ik niet dat ik een extra auto in moet zetten om andere mensen te faciliteren.

Ik ga nu naar huis rijden, ik lees met een uurtje weer bij.

haha okee idd, ik wist dat het iemand was maar kon niet zo snel vinden wie :')

Ik zou het ook gewoon plannen op de Borkeld.
Is er al ongeveer een begin tijd bekend? ik zal in mn omgeving nog even flink zoeken naar fotograven...

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 14:47

Waar komen claudia en ingrid vandaan dan? Als die idd Met jabbie mee mogen rijden is het toch opgelost?

Dan ga ik in elk geval morgen een planning maken voor de borkeld en dan zien we wel hoe het uit pakt. Ik heb dan alleen van thirza nog geen antwoord.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:05

Koekeroekus schreef:
Waar komen claudia en ingrid vandaan dan? Als die idd Met jabbie mee mogen rijden is het toch opgelost?

Dan ga ik in elk geval morgen een planning maken voor de borkeld en dan zien we wel hoe het uit pakt. Ik heb dan alleen van thirza nog geen antwoord.

Als ik komende week een extra fotograaf regel dan kan die er toch gewoon bij gaan staan toch??

haha ik ben echt een NOOB qua foto meetings XD

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 15:06

Als jij vrijdag avond om 12 uur savonds nog iemand kan vinden bij wijze van mag je die gewoon meenemen. Plek zat voor fotografen.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:08

Koekeroekus schreef:
Als jij vrijdag avond om 12 uur savonds nog iemand kan vinden bij wijze van mag je die gewoon meenemen. Plek zat voor fotografen.

okee!! ga mn best doen!!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:39

Ik voel me best aangevallen nu :$

Maar kan er niks aan doen...
Paard meenemen in de bus wordt m denk ik ook niet :B
Had er zelf ook erg veel zin in en snap dat Bertina ook veel werk heeft gestopt in het vinden van een geschikte plek. Maar deze geschikte plek is voor ons 20 minuten verder en dat is dan weer net iets te ver..

Ik weet niet wat Claudia en Ingrid doen. Misschien moet je ze een prive bericht sturen? Ik weet alleen dat ze met mij mee zouden rijden.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:44

Dat was van mijn kant absoluut niet de bedoeling hoor! Het is jouw paardje en jouw beslissing. Iedereen verkijkt zich wel eens op reistijden. Ik was gewoon nieuwsgierig naar de reden omdat er van te voren al van alles bekend was.

En een paard in de bus... Het zou iig een bijzondere werkdag voor de buschauffeur zijn ;)

Ik wilde niemand aanvallen, maar wel de TS verdedigen omdat ze toch al behoorlijk wat werk heeft verzet en het gewoon zonde is als het niet door zou gaan. Want zo te lezen heeft iedereen er wel veel zin in.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 16:57

Nou ik heb ze allebei een pb gedaan. Even afwachten. Ik heb van Ilse nog geen antwoord gehad of het goed was dat ze naar wierden kwam maar ik ga er vanuit dat dat wel oke is. Zo niet dan hebben we nog maar twee fotografen.
En dan 7 modellen. Mochten er idd maar twee zijn. Is het dan een idee om alles op 1 middag te doen. Is misschien wel druk met zeven paarden maar als we om de beurt gaan moet dat volgens mij best kunnen toch?
Maar dat ligt een beetje aan wat de fotografen willen natuurlijk.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:02

Esaqar schreef:
Ik voel me best aangevallen nu :$

Maar kan er niks aan doen...
Paard meenemen in de bus wordt m denk ik ook niet :B
Had er zelf ook erg veel zin in en snap dat Bertina ook veel werk heeft gestopt in het vinden van een geschikte plek. Maar deze geschikte plek is voor ons 20 minuten verder en dat is dan weer net iets te ver..

Ik weet niet wat Claudia en Ingrid doen. Misschien moet je ze een prive bericht sturen? Ik weet alleen dat ze met mij mee zouden rijden.

Dat was echt niet de bedoeling!!
Er is vast nog wel een model op de reserve lijst wat mee wil!! voor jullie komt er vast een keer!!
en je moet ook een lijn trekken waar je zegt dit is te ver! anders kan je het hele land door racen.. XD

Ik heb een paar oproepjes op groepen bij facebook gezet! heb al een aantal reacties voor fotografen!! hopelijk komen er een paar bij!! :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 17:09

Super Bas! ben benieuwd.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:15

Ik ga wat proberen te regelen ! :).
Dus voor mij is t nog niet zeker.

Maar ga sws mn best doen.