Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koekeroekus schreef:Nou in dat geval kunnen we de meeting dan beter helemaal stoppen. Dan hebben we maar drie fotografen met acht modellen. Sorry luitjes. Ik heb mijn best gedaan ik weet verder ook geen andere opties meer.
Citaat:Bereikbaar per OV
Vanaf NS-stations Hardenberg en Marienberg rijden streekbussen en regiotaxi’s naar Kloosterhaar. Vanaf Kloosterhaar is het 5 minuten lopen nar de Engbertsdijksvenen.
Vanaf NS-Station Rijssen rijden streekbussen naar De Borkeld.
Vanaf NS-station Almelo kunt u Regiotaxi Twente nemen naar Ootmarsum, Vasse of Hezingen voor een bezoek aan het Springendal. Minimaal een uur van te voren reserveren, T 0900-1485.
EvaC schreef:Mag ik vragen waarom de fotografen hebben afgezegd? Basz en ik hebben allebei aangeboden om enkele fotografen op te pikken op station Wierden dus dat moet geen probleem zijn.
Bertina doet zo haar best om een stukje te vinden met heide omdat het eerste plekje niet beschikbaar is ivm de endurance die gehouden wordt. In haar eerste post vraagt ze wie er interesse heeft in een shoot op deze locatie, modellen en fotografen geven zich op en ineens is het niet meer mogelijk terwijl de datum bekend is en het vervoer is ook nog eens geregeld.
Ik zat trouwens even op de website van Staatsbosbeheer te kijken en ook OV gaat naar de BorkeldCitaat:Bereikbaar per OV
Vanaf NS-stations Hardenberg en Marienberg rijden streekbussen en regiotaxi’s naar Kloosterhaar. Vanaf Kloosterhaar is het 5 minuten lopen nar de Engbertsdijksvenen.
Vanaf NS-Station Rijssen rijden streekbussen naar De Borkeld.
Vanaf NS-station Almelo kunt u Regiotaxi Twente nemen naar Ootmarsum, Vasse of Hezingen voor een bezoek aan het Springendal. Minimaal een uur van te voren reserveren, T 0900-1485.
http://www.staatsbosbeheer.nl/Natuurgeb ... ntact.aspx
Ik zie dus geen enkele reden om weer van locatie te veranderen. Mochten we wel naar de Sahara gaan dan trek ik ook mijn paard terug.
EvaC schreef:Oke, duidelijk. Ik had niet begrepen uit je eerdere posts dat er nog mensen met je meereden. Waarschijnlijk niet goed gelezen.
Is er voor deze 2 dames echt geen andere optie? Dat ook zij met de trein naar Wierden komen en eventueel met Basz meerijden? Hij komt, meen ik, ook uit Wierden en heeft aangeboden mensen op te pikken.
EvaC schreef:Die andere persoon ben ikMaar ik snap je, je hebt alles al geregeld. Gewoon zo laten.
Ik heb, als het doorgaat, 5 mensen in de auto. Meer kunnen we echt niet meenemen. Alleen als we met twee auto's gaan en eerlijk gezegd vind ik niet dat ik een extra auto in moet zetten om andere mensen te faciliteren.
Ik ga nu naar huis rijden, ik lees met een uurtje weer bij.
Koekeroekus schreef:Waar komen claudia en ingrid vandaan dan? Als die idd Met jabbie mee mogen rijden is het toch opgelost?
Dan ga ik in elk geval morgen een planning maken voor de borkeld en dan zien we wel hoe het uit pakt. Ik heb dan alleen van thirza nog geen antwoord.
Esaqar schreef:Ik voel me best aangevallen nu
Maar kan er niks aan doen...
Paard meenemen in de bus wordt m denk ik ook niet :B
Had er zelf ook erg veel zin in en snap dat Bertina ook veel werk heeft gestopt in het vinden van een geschikte plek. Maar deze geschikte plek is voor ons 20 minuten verder en dat is dan weer net iets te ver..
Ik weet niet wat Claudia en Ingrid doen. Misschien moet je ze een prive bericht sturen? Ik weet alleen dat ze met mij mee zouden rijden.