Ohja ik wou (ff aan de fotografen) graag ook foto's samen met me paard als dat kan. Nog even wat foto's met me vriendinnetje maken. Dat zou ik wel toff vinden, wil graag nog een op canvas.
pollewopsie7
Geplaatst: 23-08-14 19:09
NienSCHaap schreef:
Ik heb voor de middag een zweep alleen me vriend moet nog even een koetsje halen dus die gaat tussen door even weg.
Ok handig. Iemand die voor de ochtend ook een zweep mee kan nemen?
Zoo ik heb een extra geheugenkaartje. Extra batterij heb ik al! Heb ik wel geleerd van mijn vorige meeting. Stond ik daar met lege batterij en te weinig geheugen.. uhum
Hahaa goed humeur is altijd goed, als we beter weer dan vandag krijgen is dat super! Hopelijk niet van die mega stortbuien als vandaag haha
Ik las het topic nog even door over een verzamel plek en die is gewoon om kwart voor 10 ip de parkeerplek? De parkeerplaats os toch vlakbij ie schaapskooi, of ben ik nu een beetje dom bezig :}
Geheugenkaartje weer leeg batterij aan de lader. Mijn batterij houd het wel vol een hele dag. (laatste meeting tenminste nog wel) Moet echt een reserve aanschaffen.
Jammer dat je niet mee kan
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-14 22:27
Happinez schreef:
Moet alleen wel om 12:45 weg maar lijkt me geen probleem toch.
Lijkt me ook geen probleem, je gaat wss. niet op Vince (of een mini) zitten dus als de anderen gaan zadelen kan jij meteen naar huis!
FR_Foto schreef:
ik kan helaas niet mee
Jammer FR_foto! Geen vervoer kunnen vinden, komt me bekend voor... OV is helaas amper haalbaar in dit soort "uithoeken", maar misschien volgende keer beter!
Het gaat gewoon door dames!!
Kwart vóór tien verzamelen, kaartje staat een paar blz terug!
Vergeten de fotografen niet wat te drinken en te eten voor zich mee te nemen?? Als je de hele dag in de hei ligt, maakt wel hongerig..
Buienradar zegt redelijk zonnig maar rond drie uur kans op een buitje, dus een vuilniszak oid om op te zitten/je camera in te kunnen verpakken is ook nooit weg! Voor de modellen: zorgen jullie ook zelf voor iets om je paard af te leiden? Een zakje biks, je voerschep, blikje knikkers, iéts
Nam Berdien85 nou paaltjes mee voor de ochtend? Ik zal een bos draad uit de kast halen, weet zo niet of ik 'n losse handgreep heb.. (maar zonder kan ook wel)
Ik heb er zin in! Tot morgen iedereen!
*edit: hier nogmaals het routekaartje en het tijdschema:
Ik heb een canon camera en heb uiteindelijk een telelens weten te regelen, maar die is een beeje oud.. Nu zit er een goedje op waardoor het zoom heel stroef gaat.. Iemand enig idee hoe ik dat schoon krijg?
Berdien er zal vast wel mensen zijn die willen helpen, ik wil ook wel helpen hoor! Komt helemaal goed
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-14 08:32
dat is denk ik meestal met oudere lenzen zo, Ayla, tenminste, al mijn analoogjes gingen ook altijd zo stroef.. Geen idee, google is daarbij je beste vriend
Tot zo iedereen, ik stap nu op de fiets! Heb een klos draad mee en mijn goede humeur! Dus mocht iemand zich om welke reden nog afmelden, ik hoor het pas in Havelte, want ik heb geen hippe mobiel Heb er zin in!