Mij maakt het niet uit hoor haha, wacht nog steeds reactie af van Cindy. Zei kon me eventueel bij de mac ophalen, anders moet ik een stuk lopen naar de locatie Mama haalt me namelijk na de meeting op, en gaan we naar de IKEA. Dus ik kom dan ook zeker niet op de fiets, en als iemand mij op komt halen. Kan ik een heel leuk maandje meenemen, waar de kleine hondjes in kunnen zitten haha
Hoi meiden. Toen Marlis gezegd had dat ze het niet door liet gaan, heb ik een pb naar Marlis gestuurd. Dat ik al zou het nog doorgaan het definitief afzeg. Wij moeten een aardig eindje rijden en we moesten een auto regelen, maar dat redden wij op het laatste moment niet meer. Had erg graag met mijn puppert willen komen, maar omdat er zoveel onzekerheid was, wist ik niet of het wel verstandig was ik wens jullie wel heel veel plezier!! Ben benieuwd naar de puppy foto's!!
sillysoul
Geplaatst: 19-07-14 23:06
ik kom meteen na de les vanuit Hellevoet, als ik het meteen vind dan ben ik rond half elf in de Broekpolder. Als ik moet zoeken dus iets later.
DShots
Geplaatst: 19-07-14 23:07
Jammer.. Maar je wist toch van te voren dat je een eindje moet rijden ?
Prima, eventueel kan je me een apje sturen of Marlis als je het niet kan vinden
ik heb geen app... ik zit nog even te kijken op google maps
en ja ik wist dat ik een eindje moest rijden. in ieder geval een half uur
DShots
Geplaatst: 19-07-14 23:19
sillysoul schreef:
ik heb geen app... ik zit nog even te kijken op google maps
en ja ik wist dat ik een eindje moest rijden. in ieder geval een half uur
Ik had het tegen inge haha.
sillysoul
Geplaatst: 19-07-14 23:20
het probleem is dat ik de foto's die Marlis op pagina drie heeft gezet niet herken met google maps, misschien zie ik het morgen gelijk hoor, maar ik probeer me nog even goed te oriënteren
Hoi, sorry voor de late reactie maar Bella is niet zo lekker we hebben het nog even aangekeken maar ze blijft niet lekker dus ik zeg af voor morgen, ik vind het niks dat ik het zo laat af zeg maar de gezondheid van Bella gaat voor. Gr. Inge
horseloverc
Geplaatst: 19-07-14 23:40
ahh jammer inge & inge .. @sillysoul.. ken je de polderpoort? Als je daar langs rijd gewoon doorrijden doorrijden.... totdat je links die inham ziet die marlis beschreef... Waarschijnlijk staan er dan al wel een aantal meiden dus zie je ons gewoon staan:) met alle pups!
Ja ondanks dat alles van te voren zo moeilijk verliep von ik het toch nog een geslaagde dag. Ben ook heel benieuwd naar de foto's. Iedereen hartstikke bedankt alvast voor de moeite en tijd.