Alleen de eerste datum was toch 6 sept? Volgens mij staan de meeste stemmen nu ook weer op die datum of niet? Niet te hopen dat dat alleen modellen zijn enndat de fotografen niet kunnen
Nee bedankt, ik wil niet op de reservelijst. Alleen als er een plekje was wilde ik wel mee, maar ik wacht niet af tot er iemand uitvalt want dan kan ik niets anders plannen.
Voor nu ben ik de enige fotograaf die echt zeker kan (via de datumprikker dan) Lisa kon geloof ik ook sowieso toch? Zoals het er nu uitziet heeft 6 september nog steeds de meerderheid namelijk. Mijn vraag is of iedereen die de datumprikker nog niet heeft ingevuld, dit zo snel mogelijk zou willen doen.
Pb versturen zal ik doen als ik terug ben van vakantie!
Ja hoor Erna, Denise is uitgevallen namelijk, gezellig! Mag je gelijk op de datumprikker stemmen, al denk ik dat de datum toch 6 september blijft, gezien de huidige stemmen
Ik zal vanavond even de overige fotografen een pb sturen, dan hoor je het oke !
dlientjuh
Geplaatst: 23-07-14 13:48
Hierbij zou ik mij graag op willen geven als reserve model .
Ik sta op de Capelse manege dat is 3 stappen lopen voor mij
jasmijnxlady
Geplaatst: 23-07-14 14:04
Trouwens, kan ik samen met mijn zusje komen? Mijn zusje zou het ook leuk vinden om bv met Lady te zwemmen ofzo, ik denk dat dit opzich geen probleem is? Dat is ook wel fijn voor mij want ik mn eentje is het een beetje lastig, Lady is soms wat druk
jasmijnxlady
Geplaatst: 23-07-14 14:05
dlientjuh schreef:
Hierbij zou ik mij graag op willen geven als reserve model .
Ik sta op de Capelse manege dat is 3 stappen lopen voor mij