Van mij wel. Sowieso denk ik dat als er iemand is die denkt dat zijn paard het gehad heeft dat gewoon even aan moet geven. Maar ik wil ook wel losgooifotos maken, weet niet of je dat wel zou willen? Dat je iig dezelfde kansen krijgt voor de foto's..
Ja dat sowieso! Als je paard het gehad heeft dan is dat pech maar helaas. Het wordt er namelijk niet leuker op voor je paard om langer te blijven. Maakt helemaal niks uit.
Jongens, ik moet nog even gaan kijken voor het vervoer. Er is namelijk een stier in de trailer vervoerd en die heeft een gat is de trailer gebeukt gisteren. Ik denk dat ik nog wel een trailer kan regelen, maar ik weet het niet zeker!
Ik wil niet vervelend zijn maar het onweert en stortregent hier al een uur, morgen zou het ook slecht weer worden... Ik kan Guess niet eens wassen nu want het giet en blijft maar onweren.
Gaan er trouwens morgen hengsten mee? Mijn merrie is super hengstig, dus ik waarschuw jullie alvast Hmm.. hoop dat t snel droog wordt Chimelllo Hopelijk hebben we morgen goed weer.
Mijn moeder zit enorm te zeuren want wij moeten nog weg in de morgen even en dan zouden we hem nog moeten wassen. Ik ga er eerlijk gezegd van uit dat het morgen niet door gaat. 9 uur is te laat voor mij, ik moet een uur rijden, trailer laden en wassen want dat gaat vanavond niet meer. En ik moet nog iets ophalen van te voren dat niet anders gaat. Dus als ik pas om 9 uur hoor of het door gaat ben ik al te laat.
Ik vind het goed, maar wel graag nog in de vakantie.
Samblabla
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-14 20:23
Als iedereen even opnieuw hun mail adres willen geven, aangezien ik alles weggegooit heb, dan prikken we een nieuwe datum. Deze wil ik wel zo snel mogelijk plaats willen laten vinden.
chimello
Geplaatst: 03-08-14 20:25
Liever wel. Wat zonde alleen vorige week was het super weer en net nu gaat het weer regenen. Moeder gaat blij zijn als het verzet wordt naar een zonnige dag.
Ja is helaas jammer maar helaas maar die nieuwe datum wil ik eigenlijk deze week al prikken. Dus als iedereen zijn of haar email adres geeft dan komt dat helemaal goed.