was vergeten een foto te plaatsen met aanmelden maar ik heb er hier nog een van carlos is wel beetje onduidelijk! bij mij komt de middag groep het beste uit
Zie dat ik nog bij de fotografen sta, en dat het aantal modellen idd minder is geworden. Dan wil ik nog wel mee. Ik probeer altijd minimaal 5 foto's per paard aan te leveren op webformaat met logo.(als er meer zijn waar ik tevreden over ben stuur ik die natuurlijk ook) Nabestellen idd onderling regelen met fotograaf. Longe/paddock is daar bij Schoorl/groet wel krap, weet niet of dat echt gaat lukken. Is er ook al toestemming gevraagd bij de boswachter? (Dit is vorige keren wel gedaan). Mochten toen Max 1m van de paden af ivm behoud natuur (logisch ook). En TS had een vuilniszak mee voor afval. Idd handig als er extra handjes zijn de paarden af te leiden.
Gebruikelijk is volgens mij dat elke fotograaf elk model voor de camera krijgt... Met wie samen maakt me niet zoveel uit.
Bagheera_206
Geplaatst: 14-09-14 14:10
Inderdaad. Als we gewoon 3 a 4 modellen in de ochten en 3 a 4 modellen in de middag hebben en fotografenduo's maken zouden we genoeg tijd hebben om ieder model 20 minuutjes op de foto te zetten voor stand- en portret en daarna eventueel nog tijd voor longeren/losgooi/rijfoto's.
Dus de 7 modellen die nu op de lijst staan is prima qua aantal.
Ik heb er nog geen tijd voor gehad.. Sorry.. Ik zit van 8 tot 4 op mijn stage van maandag tot woensdag.. En daarna moet ik nog huiswerk maken en naar de paarden.. En donderdag en vrijdag school.. Zal het zsm proberen te maken ( vrijdag middag of zondag avond )