Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Strasshorse schreef:Veel mensen zitten ook met vervoer, dat het een andere datum wordt prima maar laat de volgende dag dan nog weten welke datum het wordt.
Vind het erg onduidelijk, topic wordt niet geupdate, datum is er niet, groepsindeling is er nog niet.
Ik heb geen zin een een ongeorganiseerde meeting, omdat ik dat eerder heb gehad en me dood heb geërgerd de hele dag.
_Gummybear schreef:Strasshorse schreef:Veel mensen zitten ook met vervoer, dat het een andere datum wordt prima maar laat de volgende dag dan nog weten welke datum het wordt.
Vind het erg onduidelijk, topic wordt niet geupdate, datum is er niet, groepsindeling is er nog niet.
Ik heb geen zin een een ongeorganiseerde meeting, omdat ik dat eerder heb gehad en me dood heb geërgerd de hele dag.
Misschien, heel misschien hoor, heb ik bijna geen tijd? Vakantie betekent bij mij alleen maar drukte bijna. Dus ik kan amper op mijn laptop, en het is ook helemaal niet handig dat vele niet reageren op datums ofzo... dorien heeft niet geantwoord dus een datum kan ik niet geven.
We weten nu trouwens wel dat het slecht georganiseerd is enz. Dat heb je al 5 keer gezegd. En je had je toch al afgemeld? Lijkt mij overbodig om alles weer te herhalen. De meeting gaat toch niet door omdat het niet goed lukt, iedereen pas reageert als er iets fout is of watdanook. Maar even een handigste datum doorgeven , ho maar.
Sorry voor dit redelijk boze bericht maar k ben er even klaar mee. Ik ga wel een keer gezellig met alleen dorien naar t strand. Lijkt me wel gezelliger.
Kimmsel schreef:Als het op de 18e is kan ik ook niet mee, al had het me wel erg leuk geleken als fotograaf. Ik ben van 17 tot 23 op vakantie. Als de datum zou veranderen ga ik graag mee.
xcarlosx schreef:Ik sta reserve maar denk dat ik mij ook moet afmelden als de meeting op 18 juli gehouden wordt 19e ga ik op vakantie namelijk