Zonsondergang fotomeeting hargen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Re: Zonsondergang fotomeeting hargen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:16

Ik denk dat ik mij hier afmeld. Het is erg onduidelijk allemaal en ik ga niet een week op een nieuwe datum ga wachten omdat ik meerdere shoots op de planning heb.

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 23:04

Jammer, ik wil nu ook graag een datum weten.. Zonde dat het zolang duurt want het gaat ten koste van de shoot :(

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 23:09

Veel mensen zitten ook met vervoer, dat het een andere datum wordt prima maar laat de volgende dag dan nog weten welke datum het wordt.

Vind het erg onduidelijk, topic wordt niet geupdate, datum is er niet, groepsindeling is er nog niet.
Ik heb geen zin een een ongeorganiseerde meeting, omdat ik dat eerder heb gehad en me dood heb geërgerd de hele dag.

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 18:22

Strasshorse schreef:
Veel mensen zitten ook met vervoer, dat het een andere datum wordt prima maar laat de volgende dag dan nog weten welke datum het wordt.

Vind het erg onduidelijk, topic wordt niet geupdate, datum is er niet, groepsindeling is er nog niet.
Ik heb geen zin een een ongeorganiseerde meeting, omdat ik dat eerder heb gehad en me dood heb geërgerd de hele dag.

Misschien, heel misschien hoor, heb ik bijna geen tijd? Vakantie betekent bij mij alleen maar drukte bijna. Dus ik kan amper op mijn laptop, en het is ook helemaal niet handig dat vele niet reageren op datums ofzo... dorien heeft niet geantwoord dus een datum kan ik niet geven.

We weten nu trouwens wel dat het slecht georganiseerd is enz. Dat heb je al 5 keer gezegd. En je had je toch al afgemeld? Lijkt mij overbodig om alles weer te herhalen. De meeting gaat toch niet door omdat het niet goed lukt, iedereen pas reageert als er iets fout is of watdanook. Maar even een handigste datum doorgeven , ho maar.

Sorry voor dit redelijk boze bericht maar k ben er even klaar mee. Ik ga wel een keer gezellig met alleen dorien naar t strand. Lijkt me wel gezelliger.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:48

@ Gummybear Ik snap jouw reactie, maar ik snap die van Strasshorse ook en vind jullie beiden erg fel reageren.
Kan heel goed dat je het druk hebt, maar dan is het misschien verstandig om gewoon in het topic te gooien van joh ik heb het erg druk, wil er iemand helpen, ofwel je gooit in het topic dat je op dit moment gewoon niet de tijd hebt het te organiseren. Wat jammer is, maar wel eerlijk en duidelijk. Nu werd het inderdaad erg rommelig, en het is wel gebruikelijk dat de TS een of meerdere nieuwe data voorlegt.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:42

_Gummybear schreef:
Strasshorse schreef:

Misschien, heel misschien hoor, heb ik bijna geen tijd? Vakantie betekent bij mij alleen maar drukte bijna. Dus ik kan amper op mijn laptop, en het is ook helemaal niet handig dat vele niet reageren op datums ofzo... dorien heeft niet geantwoord dus een datum kan ik niet geven.

We weten nu trouwens wel dat het slecht georganiseerd is enz. Dat heb je al 5 keer gezegd. En je had je toch al afgemeld? Lijkt mij overbodig om alles weer te herhalen. De meeting gaat toch niet door omdat het niet goed lukt, iedereen pas reageert als er iets fout is of watdanook. Maar even een handigste datum doorgeven , ho maar.

Sorry voor dit redelijk boze bericht maar k ben er even klaar mee. Ik ga wel een keer gezellig met alleen dorien naar t strand. Lijkt me wel gezelliger.

Het kwam misschien een beetje verkeerd uit mijn mond vandaan maar ik was er op dat moment ff klaar mee.
wij allemaal hebben vakantie en ik snap ook dat net als jij niet iedereen altijd maar online kan zijn, maar jij als organisator had het topic beter up to date moeten houden want niemand weet denk ik meer wat de bedoeling was :P en jij als topic starter ook niet heb ik het idee.

Probeer je niet aan te vallen, ookal lijkt dat er eerder wel op.
Een meeting organiseren is niet makkelijk vooral niet als niemand reageerd.
Probeerde alleen mijn standpunt te maken dat het voor velen irritand is niks meer te horen.
want dat is waar ik mij aan inrriteerde.
Ik zou je best willen helpen met de organisatie maar aangezien jij met dorien van het vervoer afhangt weet ik niet of dat zoveel zin heeft

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 21:21

Bedankt. Sorry dat ik inderdaad een beetje fel reageerde , k zal volgende keer even nadenken voor ik iets eruit gooi. :P Ja ik heb idd wsl geen vervoer... maar evengoedbedankt.

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:39

Kimmsel schreef:
Als het op de 18e is kan ik ook niet mee, al had het me wel erg leuk geleken als fotograaf. Ik ben van 17 tot 23 op vakantie. Als de datum zou veranderen ga ik graag mee.

xcarlosx schreef:
Ik sta reserve maar denk dat ik mij ook moet afmelden als de meeting op 18 juli gehouden wordt 19e ga ik op vakantie namelijk ;)

Maar als ik het goed heb hebben vele wel gezecht wanneer ze niet konden.
En gaat de meeting nou door of niet...?

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:53

de meeting gaat de 18de in ieder geval niet door. denk ook dat als er niet snel duidelijkheid kom ik ons ook af moet melden

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 20:08

Nee, en het gaat helemaal niet door helaas. Sorry allemaal. Ik had het graag door laten gaan, maar er zijn helaas meer problemen gekomen, en het is op het moment even onmogelijk geworden. :(

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:54

Jammer ! Had het erg leuk gevonden.. Zonde ook ..!
Waarom kan het dan niet ? (rea anders in pb ;) )

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 16:16

Jaa ik had er ook zin in ... :( Trailer met twee paarden is helaas te zwaar dus Dorien en ik kunnen niet komen en dat zou niet zo handig zijn als degene die t organiseert er niet eens is... :(