ik vind het echt super sportief van je Em !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emita schreef:![]()
Bedankt haha.
Als het nog mag, dan meld ik me graag aan.
- Boktnaam: Emita
- Naam: Emma
- Naam paard: Rayo
- Ras: American Paint Horse
- Niveau/bijzonderheden: Volgens mij niet echt bijzonderheden? We rijden WRAN L5EDIT: wel zou ik het leuk vinden als er wat foto's van Rayo in combinatie met mijn hond gemaakt kunnen worden, maar dit hoeft niet per se. Verdere bijzonderheden, hij is Overo met een blauw oog en een bruin oog. Bijzonder genoeg toch?
Ik kan in mijn showoutfit komen.
- soort tuig: Western
- voorkeur waar bij utrechtse heuvelrug --> de locatie staat al vast toch?
Rayo staat in Woudenberg. Ik zou alleen mee kunnen als ik samen met iemand anders zou rijden. Dus als een van de andere modellen hier langs komt, of een stukje wil omrijden voor onsdan zouden we graag mee willen. We kunnen de kosten wbt benzine en trailer delen
EDIT2: voor meer foto's van Rayo (en van mijn hond) zie profiel
Chouchou schreef:Nee ik was te laat met aanmelden dus daarom sta ik reserve. Vervolgens kreeg paard een blessure, dus is het voor mij niet erg om niet al van een vaste plek verzekerd te zijn. Ik kijk dus of paard en ik uberhaupt in aanmerking komen voor een vaste plek, waarna we willen kijken of dit inderdaad haalbaar is voor paard. Daar is nu nog niet zoveel over te zeggen helaas!
Ik denk alleen niet dat het helemaal eerlijk is tegenover de al aangemelde modellen zonder foto. Zij leverden te laat hun foto in maar hadden zich wel voor de deadline aangemeld, zij hebben daardoor dus al geen vaste plek meer, die een heel nieuw model dan wel mag innemen?
Chouchou schreef:Nee ik was te laat met aanmelden dus daarom sta ik reserve. Vervolgens kreeg paard een blessure, dus is het voor mij niet erg om niet al van een vaste plek verzekerd te zijn. Ik kijk dus of paard en ik uberhaupt in aanmerking komen voor een vaste plek, waarna we willen kijken of dit inderdaad haalbaar is voor paard. Daar is nu nog niet zoveel over te zeggen helaas!
Ik denk alleen niet dat het helemaal eerlijk is tegenover de al aangemelde modellen zonder foto. Zij leverden te laat hun foto in maar hadden zich wel voor de deadline aangemeld, zij hebben daardoor dus al geen vaste plek meer, die een heel nieuw model dan wel mag innemen?
kani_ejj schreef:Is er al gestemd ? Ben wel benieuwd welke paarden mee gaan. Moeten wel aardig wat fotografen uitvallen haha
Chouchou schreef:Ik zie dat er nu 8 modellen in het vaste lijstje staan met foto (9 als je die van Em_ ook meerekent), dan hoeft er toch eigenlijk niet gestemd te worden als er niet op de reserves wordt gestemd? Dat lijkt mij een makkelijkere oplossing, waarbij er ook geen teleurstelling bij de modellen kan ontstaan
_Cowgirl schreef:Chouchou schreef:Ik zie dat er nu 8 modellen in het vaste lijstje staan met foto (9 als je die van Em_ ook meerekent), dan hoeft er toch eigenlijk niet gestemd te worden als er niet op de reserves wordt gestemd? Dat lijkt mij een makkelijkere oplossing, waarbij er ook geen teleurstelling bij de modellen kan ontstaan
Maar daarvan hebben er heel veel geen foto, dus de kans dat er dan straks vier "dezelfde" bruine zijn is dan een beetje zonde voor de fotografen.. Ik vind het idee van Sophie een goed plan, iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld doet mee met het stemmen.