fotomeeting utrechtse heuvelrug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 22:54

dan zal ik het lijstje weer aanpassen!

ik vind het echt super sportief van je Em ! _/-\o_

SternPhoto

Re: fotomeeting utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 23:32

Das echt lief !

Een vraagje aangezien ik t via tel doe. Kan er nier heel toevallig een collage gemaakt worden met de foto's met naam erbij ? Ik vergeet steeds welke paarden er mee gaan

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 07:13

jaa ze hadden tot gisteren avond om de foto's bij hun naam te plaatsen en aangezien dat bij meerdere nog niet is gebeurd zal ik die er niet op kunnen zetten
maar de collage komt zo online

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 08:06

En mogen we dan gaan stemmen? :)

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 08:11

Waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen, maar met hoeveel paarden en fotografen gaan we?

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 08:23

we gaan 8 -8
en ja dan mogen de fotografen gaan stemmen !!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 09:00

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:19

F*ck, ik ben zeker net te laat met aanmelden als model met Rayo? :')

Afbeelding

(ik kan overigens alleen als ik vervoer kan regelen - of met iemand mee kan reizen)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:39

wauw !!!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 11:13

Wauw! Die mag er wat mij betreft nog wel bij!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 11:24

_Cowgirl schreef:
Wauw! Die mag er wat mij betreft nog wel bij!

_/-\o_

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 11:53

:o :o Bedankt haha.

Als het nog mag, dan meld ik me graag aan.

- Boktnaam: Emita
- Naam: Emma
- Naam paard: Rayo
- Ras: American Paint Horse
- Niveau/bijzonderheden: Volgens mij niet echt bijzonderheden? We rijden WRAN L5 :+ EDIT: wel zou ik het leuk vinden als er wat foto's van Rayo in combinatie met mijn hond gemaakt kunnen worden, maar dit hoeft niet per se. Verdere bijzonderheden, hij is Overo met een blauw oog en een bruin oog. Bijzonder genoeg toch? :+ Ik kan in mijn showoutfit komen.
- soort tuig: Western
- voorkeur waar bij utrechtse heuvelrug --> de locatie staat al vast toch?

Rayo staat in Woudenberg. Ik zou alleen mee kunnen als ik samen met iemand anders zou rijden. Dus als een van de andere modellen hier langs komt, of een stukje wil omrijden voor ons :o dan zouden we graag mee willen. We kunnen de kosten wbt benzine en trailer delen :j

EDIT2: voor meer foto's van Rayo (en van mijn hond) zie profiel

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 14:26

Emita schreef:
:o :o Bedankt haha.

Als het nog mag, dan meld ik me graag aan.

- Boktnaam: Emita
- Naam: Emma
- Naam paard: Rayo
- Ras: American Paint Horse
- Niveau/bijzonderheden: Volgens mij niet echt bijzonderheden? We rijden WRAN L5 :+ EDIT: wel zou ik het leuk vinden als er wat foto's van Rayo in combinatie met mijn hond gemaakt kunnen worden, maar dit hoeft niet per se. Verdere bijzonderheden, hij is Overo met een blauw oog en een bruin oog. Bijzonder genoeg toch? :+ Ik kan in mijn showoutfit komen.
- soort tuig: Western
- voorkeur waar bij utrechtse heuvelrug --> de locatie staat al vast toch?

Rayo staat in Woudenberg. Ik zou alleen mee kunnen als ik samen met iemand anders zou rijden. Dus als een van de andere modellen hier langs komt, of een stukje wil omrijden voor ons :o dan zouden we graag mee willen. We kunnen de kosten wbt benzine en trailer delen :j

EDIT2: voor meer foto's van Rayo (en van mijn hond) zie profiel

Dan sta je als reserve.. anders is het ook banketstaaf voor anderen die ook reserve staan..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 14:27

Em_ heeft er toch zelf voor gekozen en ik begreep Chouchou ook vanwege een blessure?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:18

Nee ik was te laat met aanmelden dus daarom sta ik reserve. Vervolgens kreeg paard een blessure, dus is het voor mij niet erg om niet al van een vaste plek verzekerd te zijn. Ik kijk dus of paard en ik uberhaupt in aanmerking komen voor een vaste plek, waarna we willen kijken of dit inderdaad haalbaar is voor paard. Daar is nu nog niet zoveel over te zeggen helaas!

Ik denk alleen niet dat het helemaal eerlijk is tegenover de al aangemelde modellen zonder foto. Zij leverden te laat hun foto in maar hadden zich wel voor de deadline aangemeld, zij hebben daardoor dus al geen vaste plek meer, die een heel nieuw model dan wel mag innemen?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:20

Geeft niet hoor! Zet mij maar op de reservelijst :) En anders is het ook niet erg als we niet mee mogen. Er komen vast nog wel andere meetings in de buurt :D

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:24

Is er al gestemd ? Ben wel benieuwd welke paarden mee gaan. Moeten wel aardig wat fotografen uitvallen haha

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:28

Chouchou schreef:
Nee ik was te laat met aanmelden dus daarom sta ik reserve. Vervolgens kreeg paard een blessure, dus is het voor mij niet erg om niet al van een vaste plek verzekerd te zijn. Ik kijk dus of paard en ik uberhaupt in aanmerking komen voor een vaste plek, waarna we willen kijken of dit inderdaad haalbaar is voor paard. Daar is nu nog niet zoveel over te zeggen helaas!

Ik denk alleen niet dat het helemaal eerlijk is tegenover de al aangemelde modellen zonder foto. Zij leverden te laat hun foto in maar hadden zich wel voor de deadline aangemeld, zij hebben daardoor dus al geen vaste plek meer, die een heel nieuw model dan wel mag innemen?

Het is inderdaad wel logisch als die nieuwe gewoon op de reservelijst komt, anders is het een beetje flauw voor de andere. Maar snap wel dat mensen graag willen dat ze naar de meeting komt, ze heeft namelijk gewoon echt een toegevoegde waarde voor de fotograven hun portfolio, en daar doen de fotograven het uiteindelijk voor natuurlijk. Van die andere hebben we geen foto's en dat is echt heel onhandig voor de fotograven, want als we er heen gaan niet wetend hoe onze modellen er uit zien en we straks 5 "standart"bruine paarden hebben, heeft het voor ons gewoon geen zin, maar het kost ons wel dagen voor de foto's nabewerken + de dag van de meeting zelf.

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 16:40

alle modellen die nu als reserve staan mogen meedoen met het stemmen,
het is natuurlijk zo dat de fotografen graag iets voor hun portfolio willen
dus nu sluiten alle aanmeldingen officieel.

vanavond stuur ik alle fotografen een pb en ontvang ik graag alle stemmen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:50

Chouchou schreef:

Oh, sorry, ik dacht dat de blessure de oorzaak was van jou reserveplaats.
Ik snap je punt wel, maar hoe kunnen fotografen eerlijk gaan stemmen als er veel foto's ontbreken? De ene Fjord is de andere niet en het is toch wel leuk om een beeld (voor mij niet van belang omdat ik m'n portfolio nog geheel op moet bouwen) van het betreffende model te hebben.

En als je het topic in de gaten had gehouden is er vaak genoeg om gevraagd. :))

kani_ejj schreef:
Is er al gestemd ? Ben wel benieuwd welke paarden mee gaan. Moeten wel aardig wat fotografen uitvallen haha

We moeten nog gaan stemmen. *\o/*

Zie net de post van Sophie! Het leek mij ook de makkelijkste oplossing om de reservemodellen gewoon mee te laten doen met stemmen. Het laatste model heeft wel een ontzettende toegevoegde waarde, zeker voor fotografen met een uitgebreid portfolio. :j

Ik wacht je PB rustig af Sophie, en jij gaat uiteraard sowieso mee.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:52

Maar even tussendoor hoor :)
Als ik het goed begrepen heb gaan er in plaats van 11 nu 8 fotografen mee? Dat betekend dat ik nu dus ondertussen ook reserve sta?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:53

Ik zie dat er nu 8 modellen in het vaste lijstje staan met foto (9 als je die van Em_ ook meerekent), dan hoeft er toch eigenlijk niet gestemd te worden als er niet op de reserves wordt gestemd? Dat lijkt mij een makkelijkere oplossing, waarbij er ook geen teleurstelling bij de modellen kan ontstaan :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:02

Chouchou schreef:
Ik zie dat er nu 8 modellen in het vaste lijstje staan met foto (9 als je die van Em_ ook meerekent), dan hoeft er toch eigenlijk niet gestemd te worden als er niet op de reserves wordt gestemd? Dat lijkt mij een makkelijkere oplossing, waarbij er ook geen teleurstelling bij de modellen kan ontstaan :)

Die mensen hebben dan tot vanavond de tijd een foto te sturen denk ik? En anders even naar de informatie kijken? Het verschil tussen een Shetlander en een Fjord kun je je nog wel bedenken. Ik vind het idee van Sophie een goed plan, iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld doet mee met het stemmen. :)

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:04

_Cowgirl schreef:
Chouchou schreef:

Maar daarvan hebben er heel veel geen foto, dus de kans dat er dan straks vier "dezelfde" bruine zijn is dan een beetje zonde voor de fotografen.. Ik vind het idee van Sophie een goed plan, iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld doet mee met het stemmen. :)

Die hadden tot gisteravond de tijd om deze te sturen, dat hebben ze niet gedaan en dan blijft dit over..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:05

Had 'm al aangepast, ik las verkeerd. :o