Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:58

Dat maakt niet uit! Ik kan wel zorgen dat ik je kont er niet op zet :') Bovendien als je er op zit zie je daar niets van. + dat je best trots mag zijn op vrouwelijk vormen, mijn kont is ook te zien :') :')

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:10

Jullie moeten allemaal tevreden zijn met wie en wat jullie zijn! Iedereen is stuk voor stuk geweldig!!! En gewoon lekker iets aan doen wat je zelf mooi vind, bij je paard vind passen, maar vooral ook waar je jezelf prettig in voelt. Als je jezelf niet prettig voelt in een kledingstuk, vind je het meestal ook niet mooi en dat beïnvloed ook weer wat je van de foto vind! Dus gewoon lekker iets aantrekken wat je mooi vind en wat je leuk vind :)

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:12

Weetje, dat is het erge, ik vond het super mooi :') en leuk staan maar durfde het nooit aan, dus zou de foto niet op dat punt verpesten en als het leuk zou staan heb ik het ervoor over haha maar het was even een vraag wat het leukste was omdat ik ook geen rijfoto kan doen dus geen rijkleding aan hoef :)

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:22

Dan gewoon dat blauwe jurkje aan doen en anders heb je een goede smoes om zaterdag te gaan shoppen hahaha

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:45

Trek ik aan, en denk dat mijn ouders niet blij zouden zijn als ik nog meer uitgaf, geef al te veel uit haha

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:04

Iedereen moet gewoon tevreden zijn met zich zelf! En ik zou de kleding aan trekken die je zelf het mooiste vind en ook fatsoenlijk is om in te lopen en met je paard mee aan het werk te gaan.

Ik ben trouwens dol op het maken van detail foto's :3

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:18

Wat zal het leuk zijn dan rij kleding of jurkje?? Maakt mij niet zo veel uit

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:19

Persoonlijk vind ik jurkjes leuker, maar je kan beide meenemen en beide doen :) Wij willen je vast wel wat omkleedtijd gunnen als gulzige fotografen :P

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:29

Haha, ja dat is ook altijd mogelijk en kan mijn fiets even daar neer zetten en dan ben ik 5 minuten weer terug omgekleed dan kan ik kijken of ik ook kan rijden maar dan moet iemand fayah even in de gaten houden. Sorry dat ik hier zoveel over vraag, het is mijn eerste keer en het lijkt me echt heel leuk ook omdat ik fayah nog niet zo lang heb

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:43

Tuurlijk, geen probleem. Ik wil ook eerst wel proberen hoor, als het goed gaat, kun je zelf :D haha
Nee serieus, maar dan moet je het even zeggen, want dan doe ik rijkleren wel aan!

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:50

Ja zou altijd kunnen, ze is nog maar een maandje onder het zadel (er zit wel stuur en rem op) dus allemaal spannend.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 21:05

Ja, dat is wel erg spannend inderdaad, met zulke dingen moet je wel uitkijken!

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 21:19

Ja klopt daarom zit ik ook heel erg in twijfel, ze is 3 bijna 4 dus ja alles nieuw maar wil het proberen alles moet een eerste keer zijn maar we moeten dan wel kijken of het tussen paaltjes kan....

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:33

Zoo, eindelijk even tijd om te reageren _O- Wel braafjes bijgelezen :j
Ik heb geen idee wat ik van de omgeving kan verwachten, spelen met houdingen, compositie etc bedenk ik vaak ter plekke pas (aangezien alles wat ik me van tevoren voorneem toch maar half of helemaal niet gebeurd omdat ik dan nieuwe ideeën heb _O-)

Ik heb nog nooit iemand met jurk erbij op de foto gezet, dus mocht iemand zich geroepen voelen dat te doen, dan hoor je mij ook niet klagen :D

Marrie, mocht je het niet compleet vertrouwen tussen de paaltjes kun je haar eerst ook nog aan de longe gooien en kijken of ze het idee wat begrijpt :j Zo niet, dan kunnen we ook heel wat maken van de longeerfoto's waarschijnlijk :j

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:34

Tussen paaltjes is wel iets engs, vind ik persoonlijk. Daarbij zeg ik altijd, als je het niet vertrouwd dan moet je het zeker niet doen! Jij kent je paard het beste en je moet je niet af laten leiden omdat je dan misschien mooie foto's krijgt. Als jij het niet vertrouwd en bang bent dat je paard erdoor of over vliegt niet doen! Jammer, maar veiligheid voor alles. Geld voor iedereen trouwens!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:37

Vind ik idd ook, moet zeggen dat ik ook geen goed gevoel heb bij paaltjes, daarmee kan je jezelf en het paard lelijk beschadigen als er iets mis gaat. Inderdaad gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt! Mooie foto's kunnen ook zonder te rijden!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:48

Jolliej schreef:
Vind ik idd ook, moet zeggen dat ik ook geen goed gevoel heb bij paaltjes, daarmee kan je jezelf en het paard lelijk beschadigen als er iets mis gaat. Inderdaad gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt! Mooie foto's kunnen ook zonder te rijden!

:+ Zacht uitgedrukt!
Ik heb nog een litteken van een PRE die met draad en al er vandoor ging, waarbij het draad over mijn arm ging en in mijn arm sneed :')

Het is prima te gebruiken :j maar het is vaak even testen, en de vraag of je paard het principe ook kent/begrijpt en zich er aan houd :) Maar daarvoor ken je als baasje je paard goed genoeg :j

marrie1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 06:43

Ik zal een paar foto's van de omgeving plaatsen want loop er toch elke dag met hondje.

En draadje, ja ik weet dat het niet veel uit maakt maar ze heeft niet snel het idee om door schrikdraad te gaan...

Met fayah kan ik nu al aardig wat en dit zal zij niet misbruiken en vertrouw haar ook wel...

Maakt ook niet uit we zien het wel zondag....

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 08:54

AAAAAH, ik heb er zin in!!!
Hoe laat en waar gaan we verzamelen nu eigenlijk? Hoe laat begint de middag groep en hoe laat de ochtendgroep, welke fotografen zitten bij elkaar? Zonder deze informatie kunnen we eigenlijk niet zoveel, dus als TS dat nog zou kunnen regelen?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 09:31

Jolliej schreef:
AAAAAH, ik heb er zin in!!!
Hoe laat en waar gaan we verzamelen nu eigenlijk? Hoe laat begint de middag groep en hoe laat de ochtendgroep, welke fotografen zitten bij elkaar? Zonder deze informatie kunnen we eigenlijk niet zoveel, dus als TS dat nog zou kunnen regelen?

Ik vroeg het mij ook al af. Ik heb het al eerder gevraagd maar nog geen reactie op gekregen :P Kwam er ook nog een route beschrijving?

Ineke_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:12

Hierbij een paar foto's van ons in het noorderbos.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=53EF0C14

laatste foto is koppig -O-

Hebben de fotografen nog voorkeur met Britt??
tussen lijntjes kan ze los, ik durf er dan ook wel op mits er geen ander paard langs haar vliegt.
Ongelukjes daar gelaten. oja en de zwanen niet in zicht zijn haha.

Ik vind zelf gewone kleren ook wel een keer leuk om te doen (das bij mij broek met shirt)

verder heb ik dus die jurk en een stang en trens hoofdstel.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:29

Gewoon alles meenemen haha. Tenminste ik vind afwisseling wel leuk en vind het echt niet erg om wat langer te blijven als mensen tussendoor wat willen omkleden of iets dergelijks. Maar ik weet natuurlijk nog niet wat TS in de planning heeft en wat de andere fotografen willen?

Ineke_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:05

we gaan naar een fotomeeting en nemen mee: een koffer :Y) :+

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:15

Jaaaaaah!!! :P

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:21

Zijn er nog dingen die ik moet nemen afgezien van mijn camera spul? Ik heb namelijk leuk shetlander hoofdstel ( lak achtig ) met wave frontriem maat cob ( past op shet en ijslander :'D ) Heb ook een hengsten ketting, staat leuker voor de foto dan een halstertouw. Rond genaaid halster mat cob. Mag allemaal geleend worden voor de foto.