Hier in Dronten bewolkt ... Maar ik heb er zin in hopen dat nienke niet te moe is want we gaan straks vanaf de camping naar huis vermoeiend weekend voor nienke ... Welke fotograaf komt nog meer niet dan ?
geen idee meer wie niet meer komt.. Heb 3 afmeldingen gehad vrijdag. :p het lijstje klopt nu in ieder geval weer en we moeten daar maar even kijken hoeveel modellen er daadwerkelijk komen! heb nog maar van 2 bevestiging gehad. De derde was ook wel actief in het topic, de vierde niets van gehoord en nummer 5 reageerde niet op de pb want ze stond eerste reserve.
Herma: ja, nu dan zeker 4! de 5e geen reactie op gekregen na meerdere pb'tjes dus ik ga er niet vanuit. Nu breekt hier de zon ook ècht door!
Nog even eten en dan ga ik rond 17:00 naar het bos, dan ben ik in ieder geval goed op tijd ! Mocht je er niet uit komen met de route moet je me even bellen dan rij ik terug naar de weg!
ik heb het schema nog eens aangepast, en gezorgd dat Nienke de laatste keer pauze heeft zodat ze gelijk weg kan De rest heeft dus wel eerst/tussendoor even pauze, maar jullie hulp is ook nodig, en misschien kunnen we nog leuke combi's maken of ideetjes uitproberen. Komt vast goed!
Ik heb drie bloemenkransen mee genomen en een ouderwetse vintage camera die nog werkt ook haha.
Sparky10
Geplaatst: 01-06-14 21:12
zo wij zijn thuis! al een tijdje haha ,maar nienke is nu nog ff een ijsje eten enzo..
ik vond het super gezellig trouwens jammer dat nienke bij de tweede groep even een dipje had,maar gelukkig heeft ik geloof dat het Wianca is? toch nog wat bloemen foto's en die laatste meneer , geen idee wat die had maar nienke vond hem geweldig! hha bedankt !!
Super! Ik vond het heel gezellig & leuk! Bedankt iedereen, en Frans & Malissa bedankt voor wat tips! Zeker voor herhaling vatbaar, alleen ga ik dan toch uitkijken naar een andere locatie ivm zon!
mooie foto al! ben heel benieuwd ook naar die van mijn kleine aapje volgende keer overdag Pimaude haha dan is nienke ook wat beter te pas voor ALLE groepen hahah
/ik zit ook eindelijk op de bank Was een heerlijke dag
Anoniem
Geplaatst: 01-06-14 23:01
whaha, overdag is de zon daar ècht niet te doen, dus dat zal daar iig nooit gebeuren! Ik ben al wel op zoek naar een andere locatie voor een vervolg! Vond het onwijs leuk!