Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellavie schreef:Hoi Marja. Is het voor jou mogelijk om een overzichtje te maken met foto's van de modellen?
Cynn schreef:De parkeer-/verzamelplaats ligt dus aan de Hargerstrandweg?
charissiej schreef:Oke super! Met deze info moeten we er wel komen! Helaas is Eros spierbevangen geweest en is nu net in zijn revalidatie traject. We komen dus wel, maar hij moet zich erg rustig houden en mag niet nat worden of veel bewegen. Tussentijds zal hij een deken op krijgen als er geen foto's gemaakt worden en rij foto's is niet mogelijk. Ik ben nu pas 5 rondjes draf aan het doen en 10 minuten stappen. Ik zal het zaterdag dus rustig aan doen met hem. Met de dierenarts heb ik overlegd trouwens, en ook van hem mag ik komen, maar alleen als ze mega veel regen opgeven kan ik niet komen. Maar daar gaan we niet van uit! Dus tot zondag!
Marja schreef:De fotoshoot gaat gewoon door, bij de kust waait de lucht vaak schoon en is er altijd een prima kans op mooie luchten en prachtige foto's. De voorspellingen zitten er de laatste dagen zo vaak naast en de buien zijn zo plaatselijk, dat ik het zeker niet bij kans op regen wil/ga aflassen!