Nee helaas niet dus bij deze meld ik me af. Heb nog wel naar de bus zitten kijken maar omdat het zondag is rijdt alles maar 1 keer in het uur of om het half uur en het sluit niet echt aan.
Heel veel plezier allemaal!
mandy_8
Geplaatst: 22-05-14 23:13
dan kan linda4you mee. Ik stuur wel een pb'tje
Legoblokje
Geplaatst: 23-05-14 08:46
Is goed, helaas. Het is al bijna he! Dus geen afmeldingen meer! Haha.
Lieve allemaal. Ik ben vanmorgen van het paard gevallen. Opgehaald met ambulance en zojuist te horen gekregen dat ik mijn heiligbeen gebroken heb. Heb ontzettend veel pijn en zitten/staan/lopen mag en kan ik de komende weken niet. Kortom... ik ben er niet bij zondag.. baal ontzettend . Maar kan hier echt niks aan doen...
Ik merk dat er een paar mensen ook niet meer reageren.. Die komen nog wel toch? Of het is zondag gewoon afwachten wie er wel en niet komen(niet banketstaaf bedoeld trouwens!!), en aan de hand daarvan beginnen?
ik heb iedereen een pb'tje gestuurd dus ik weet het ook niet ;p
ik wil het ook wel anders doen, dat niet iedereen tegelijk komt maar dat ik en de moeder van Suzette steeds maar 1 model doen. bijv: persoon 1 komt om 11:00 het duurt een kwartiertje á 20 minuten, persoon 2 komt dan om 11:15 en zo verder.. daarna kan je gelijk weer weg als je wil (is maar een idee )
Je ziet dat de tijden een beetje overlappen. Dat betekent dus dat we al op de locatie zijn. Als je het nummer 74 van de Esdoornstraat aan houd, kan je daar je auto neer zetten. Dan moet je richting de rode pijl lopen: even snel gedaan