Fotomeeting Schoorsle bos 28 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunnybellami

Re: Fotomeeting Schoorsle bos 28 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:54

Andere Eline haha!
Jaa idd in ochtend en middag anders ofzo?

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:45

Cap is eigen verantwoordelijkheid vind ik. Zonder is mooi, maar wel eigen verantwoordelijk.
Verder heb ik een voorkeur voor western :)
En jurkje vind ik ook leuk, Ivanka! :D

Ik blijf dus ongeveer tot half 3, drie uur, helaas, maar alsnog wel leuk dat ik grotendeels mee mag doen! :D

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:10

Oké, de western outfit wordt het dus, naar de reacties te oordelen. ;)

Dan moet ik van de week maar even mijn kledingkast gaan omspitten voor een outfit.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:57

Zou het hoofdstelloos rijden bewaren voor een privéshoot en op een andere locatie. We zijn daar met aardig wat paarden en de ervaring leert dat niet iedereen zijn beesten even goed onder controle heeft. Om de situatie zo veilig mogelijk te houden kunnen we het tuig beter netjes om laten, zeker als je dat normaal alleen thuis doet. Als ie toch ineens wat minder braaf is, dan breng je daarmee ook anderen in gevaar en dat is een risico wat je niet moet willen lopen :n. Bovendien, kan me nog steeds heel goed herinneren dat er een paar jaar geleden een paard 3 dagen heeft rondgezworven daar voordat ze hem vonden.

Zou in ieder geval je cap wel meenemen, je kunt 'm altijd even afdoen voor een foto. Nogmaals, we zijn met een groep en dan reageren paarden toch anders dan normaal. Het is eigen verantwoordelijkheid, totdat je er wel afknalt, dan wordt het namelijk ineens de verantwoordelijkheid van de rest en we zitten daar nou niet echt makkelijk toegankelijk voor de hulpdiensten.

@eline, ik heb die vriendin nog even gevraagd of ze mee wil, die neemt haar paarden mee, fenna blijft dan thuis. Volgens mij zit je dan met die van margareta erbij weer vol qua modellen.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 10:25

Citaat:
Datum: 28 juni
Plaats: Bos in Schoorl
Modellen
1. xDorientj – Epona – Foto
2. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto En Roos
3. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
5. Nikki - Esprit - Shetlander
6. vriendin van Mandy
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto

Er kan dus nog 1 model mee. Als het zo blijft is het ook geen probleem, maar het kan dus wel.

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
3.
4. eline1991 – Eline - EbShots photos
5. kimmm94 - Kim- Kim de Groot Fotografie
6. Darkadia - Karen
7. sunnybellami - Sunny - SHshots
8. Strasshorse - Keeley - PW Shots

Er is ook nog ruimte voor 1 fotograaf, zonder is ook geen probleem, maar er is dus ruimte voor.

Wel even heel duidelijk nog:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.

Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?

Afbeelding
Dit is de locatie. Op een korte afstand van elkaar zitten hier heel veel mooie plekken Is natuurlijk wel heuveltje op door het zand, maar daar ontkom je sowieso niet aan in schoorl. Het is de bosopgang in de buurt van groetn. Je kunt er wel een trailer kwijt, weg is redelijk breed daar en zolang het er niet al teveel zijn en iedereen netjes langs de kant parkeert komt het goed.

En het schema:
Iedereen moet 20 minuten van te voren aanwezig zijn! Mocht er dan nog iets niet goed gaan/ of dat iemand het niet kan vinden hebben we nog de tijd om het rustig op te lossen.
[ Afbeelding ]

Margarita gaat mee met 2 paarden, maar dan wel op 1 plaats in het schema. En op de lege plaats staat nu de vriendin van Mandy!

Inderdaad wat Mandy zegt, ik wil de situatie wel zo veilig mogelijk houden dus een hoofdstel gaat verplicht om, ik wil geen nare ongelukken hebben. Een cap is inderdaad eigen verantwoordelijkheid maar hem voor de zekerheid meenemen is toch wel erg verstandig. Dan kan je altijd daar nog kijken of je hem om doet of niet.

Eline: leuke suggestie voor het variëren van de fotografen, ik heb nu de middaggroep aan fotografen iets verandert!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:40

Vriendin heet trouwens monique, is wat handiger dan vriendin van mandy :'). Ze neemt Priscella en Mina mee

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 12:42

Leuk hoor, ik heb er zin in!

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:02

Leukk! :D

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 20:33

Citaat:
Modellen
3. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
6. Monique - Priscilla en Mina
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke -Marieke Haver fotografie
3.
6. Darkadia - Karen

Er is ook nog ruimte voor 1 fotograaf, zonder is ook geen probleem, maar er is dus ruimte voor.

-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.

Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?

Afbeelding
Dit is de locatie. Op een korte afstand van elkaar zitten hier heel veel mooie plekken Is natuurlijk wel heuveltje op door het zand, maar daar ontkom je sowieso niet aan in schoorl. Het is de bosopgang in de buurt van groetn. Je kunt er wel een trailer kwijt, weg is redelijk breed daar en zolang het er niet al teveel zijn en iedereen netjes langs de kant parkeert komt het goed.

En het schema:
Iedereen moet 20 minuten van te voren aanwezig zijn! Mocht er dan nog iets niet goed gaan/ of dat iemand het niet kan vinden hebben we nog de tijd om het rustig op te lossen.
[ Afbeelding ]

Vriendin van Mandy heeft een naam gekregen, en Marieke haar website is toegevoegd :)

gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:00

heel duidelijk!
nu nog even proberen om de laatste winterharen eraf te krijgen :o

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:44

Ah gezellig met Marieke en Sunny fotograferen ;) *klenie reunie* :D
Heb er zin in!!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 21:57

Citaat:
Modellen
6. Monique - Priscilla
7. Monique - Mina
8. wolfopdetop – Haflinger

Fotografen
1. eline95enile - Eline
3.
6. Darkadia - Karen - Karens Illusions Photography

Afbeelding

En het schema:
[ Afbeelding ]

Lady Brienna heeft afgezegd, nu kunnen de paarden van Monique apart gefotografeert worden, dus dat is geen probleem. Karen haar site heb ik toegevoegd :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:32

Even qua praktische dingen, miss heb ik t gemist, maar iedereen regelt gewoon eigen lunch en drinken? EN is er toilet dichtbij?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:34

Dat is inderdaad gewoon eigen verantwoording, wordt geen algemene lunch geregeld volgens mij. Er zijn wel huizen in de buurt dus als de nood echt hoog is, dan kun je het daar even vragen, maar in principe is er geen wc voorhanden, het is een natuurgebied he ;).

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:37

Haha, jawel maar bij duinopgang wil nog wel eens bezoekerscentrum oid zitten, en ik ben niet bekend in die hoek van schoorl ;)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:40

Even een hele andere vraag, is er iemand die zaterdag misschien een paar foto's wil maken van dat ik aan het fotograferen ben? Ik wil graag zo'n foto voor op mijn website (is in de maak) en facebook en dan hoef ik er niet apart voor op pad! Ik wil er best iets voor betalen maar wil hem wel zonder logo..

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:55

kimmm94 schreef:
Even een hele andere vraag, is er iemand die zaterdag misschien een paar foto's wil maken van dat ik aan het fotograferen ben? Ik wil graag zo'n foto voor op mijn website (is in de maak) en facebook en dan hoef ik er niet apart voor op pad! Ik wil er best iets voor betalen maar wil hem wel zonder logo..

Wil ik wel doen :) hoef er niks voor hoor haha. Zal je mij dan ook kunnen doen? Heb ook nog niet zo'n goede foto voor op mijn site :)

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:56

Wil ik ook wel doen:) !

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 18:10

Helemaal top, ja natuurlijk!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 18:20

Same here ;)
@Sunny ik wacht nog steeds op die met veulentje die bokte ;) Die had jij toch? Had je erover PB gestuurd ;)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 21:29

Citaat:
Modellen
6. Monique - Priscilla
7. Monique - Mina
8. wolfopdetop – Haflinger

Fotografen
1. eline95enile - Eline - Eya Fotografie
3.
6. Darkadia - Karen - Karens Illusions Photography

Afbeelding
We verzamelen op Achterweg 2 in Schoorl

En het schema:
[ Afbeelding ]

Aanvullende info
Fotografen:
Er wordt verwacht dat jullie minimaal 5 foto's op klein formaat aanleveren met naam/logo per model (Binnen 8 weken na de meeting). Eventuele bestellingen en kosten worden onderling afgesproken tussen het betreffende model en fotograaf.
Meenemen: Cameragear (lenzen, body, tas), voldoende geheugenkaartjes, volle accu, reflectiescherm (indien aanwezig), paraplu/tasje voor als er wat regen valt.

Modellen:
Zorg dat je paard schoon is, vlechten mag, hoeft niet. Gebruik een mooi schoon halster/hoofdstel, meerdere mag. Gebruik het liefst dunne teugels of hengstenketting ivm makkelijker weg shoppen. En natuurlijk zelf leuke/nette kleding, cap e.d. mee nemen. Voor degenen die te paard komen, hierdoor kan je afdruk hebben van je dekje, dus wees op tijd, dan kun je die nog beetje weg poetsen :)
Kijk ook van te voren alvast of je bepaald type foto's hebt die je graag zou willen, zodat je ter plekke ook suggesties kunt doen aan de fotograaf.
Meenemen:
- Poetsspullen. Denk hierbij aan babydoekjes om even snel de ogen of neus schoon te maken (en borstels).
- Een helpende hand (indien mogelijk). Diegene kan bijvoorbeeld je paard even vasthouden, snel wat wegpoetsen, helpen dragen van je spullen of tijdens het fotograferen je paard attent houden/maken.
- Mocht je iets hebben waarvan je weet dat je paard er leuk van gaat kijken (plastic zakje, rammelaar oid) neem dit dan vooral mee!

Zou inderdaad voor iedereen wel leuk zijn om wat foto's te krijgen terwijl je bezig bent, ik zou het ook best leuk vinden namelijk :)

De groepswhatsapp heb ik aangemaakt, alleen van Margarita heb ik geen telefoonnummer, klopt dat? Ik houd ook het weer even goed in de gaten, tot nu toe lijkt het redelijk goed te worden, maar dat weet je helaas nooit echt goed van te voren.

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:01

Ik zit nog niet in de whatsapp. Kan dit kloppen? Ik zal mijn nummer nog een keer door pben .

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:55

Karen jaa ik heb hem! Sorry dat het zo lang duurt maar had film project dus had echt geen tijd om hem te sturen ik zal hem morgen sturen!!

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 02:13

Mogen er nog mensen aan melden? Zo ja, dan hoor ik het graag via privebericht

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:57

Dit adres heaa, Achterweg 2 in Schoorl. Kan ik mijn pa daarheen sturen als die me komt ophalen en kan ik daar zelf dan naartoe lopen. En dan bedoel ik; moet ik dan nog door het duin enzo of is dat gewoon heel dichtbij de fotografieplekken. Dan weet ik dat alvast :p