kan 2 plekken verzamelen, bij voetbalveld is het makkelijkste voor als je niet bekend bent, alleen moet Ed_pin even nagaan of er toevallig geen wedstrijden zijn, en anders heb je in het bos ook nog een parkeerplaats
Zelf kom ik met de fiets en ga dus direct naar het oude hof toe, ben daar wel redelijk bekend
A_man
Geplaatst: 16-04-14 16:07
Routebeschrijving 't Oude Hof
Onze rijbak bevindt zich in het Bergerbos, op het Landgoed 't Oude Hof, waar Blooming, zich ook bevindt.
Vanaf de Eeuwigelaan, nabij het kruispunt met de Hoflaan en de Rondelaan, rijdt u het bos in door een poort van twee gemetselde palen (Roode weg). Voordat het geasfalteerde naar links draait (richting de brug van het hoofdgebouw van Blooming) parkeert u uw auto en loopt u over het bospad richting de Kennemer Ruiters (westelijke richting).
Het gebouw delen wij met de scoutinggroep de Heerlijkheid. Om bij onze ingang te komen gaat u rechtdoor over het bospad.
Volgens mij is dit de beschrijving voor de 2e parkeerplek. ( verder geeft het de beschrijving van de bak in het bos waar je helaas niet in mag )
Pietershof
Geplaatst: 16-04-14 16:10
2e parkeerplek is alleen niet zo groot, in principe niet ingericht voor auto's met trailer! Dan kun je bij de voetbal beter iets verder rijden dan heb je hele brede berm langs de groeneweg, altijd plek. Vanaf de voetbal is het inderdaad 5 a 10 min lopen.
Verzamelplek voor de meeting wordt dan bij de kennemerruiter rijbak?
Ik denk dat het handiger is als ts straks gewoon zegt wat het afspreekpunt wordt, wanneer zij het bos verkent heeft met der hondje. Als iedereen nu zelf plekken verzint en routebeschrijvingen geeft ontstaat er straks alleen maar verwarring over wat nou het daadwerkelijke afspreekpunt is.
Ben je er inmiddels al geweest ts?
Ik en laura (en misschien nog wel meer) moeten trouwens waarschijnlijk met het openbaar vervoer komen, dus het zou fijn zijn als het afspreekpunt ook op die manier te bereiken is.
Voor mensen die met het OV komen, dichstbijzijnde bushalte is Bergen, Plein in het weekend (buslijn 6 vanaf Alkmaar CS). En vanaf daar is het nog 15-20 minuten lopen naar t oude hof.
Aankomende maandag ( 2e paasdag ) is er in het bos van bergen een springclinic van BB pony`s (shetlandertjes) tot M pony`s Deze clinic word gehouden bij de buitenbak van de kennemerruiters en begint rond kwart voor 11 - 11uur ik heb Ed_pin uitgenodigd zodat ze meteen het bos kan inspecteren maar voor wie maandag niets te doen heeft en het leuk vind foto`s te schieten van deze leuke/mooie dag is welkom
Het adres voor de modellen is; Groeneweg 2, Bergen.. daar zit voetbal vereniging Berdos. met parkeer gelegenheid ervoor.
Fotografen, dat laat ik na maandag weten als ik bij de clinic ga kijken. overigens heeft A_man net een linkje van kennemerruiters gestuurd, waar ook een route beschrijving staat.