Fijn dat jullie zulk lekker weer hebben gehad. Voor mij was het helaas de juiste keuze thuis te blijven. Was niet goed gekomen daar Helaas heb ik van Jis niet het telefoonnummer gekregen waardoor ik haar niet kon bereiken. Baal er echt vreselijk van. Wel heel benieuwd naar de resultaten.
Zo, ik ben ook weer thuis en heb een poging gedaan om het zand van me af te scrubben. Iedereen bedankt voor de gezellige dag, ik ga proberen vanavond van ieder model een foto af te krijgen.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-14 18:44
Beterschap Martine, is balen als je graag mee wil maar je lichaam het niet toelaat.
Echt super dat jij er wel bij kon zijn Samantha! Iedereen nogmaals bedankt voor de gezellige middag!
Ik hoop dat ik een beetje goede foto's af ga leveren, bedankt Shirley en Caroline voor jullie hulp.
Nu de kinderen voederen en daarna ga ik kijken of ik van elk model 1 foto klaar kan krijgen.
Was erg leuk! Ben erg benieuwd naar de foto's van iedereen!
Ik probeer ook van iedereen vandaag 1 foto af te hebben. Daarna ga ik eerst de betaalde shoot van gister afwerken Probeer wel deze week de foto's af te hebben!
En geen dank Jis, kleine moeite! Je zult vast prachtige foto's hebben