Ik ben idd ook benieuwd of het gelukt is met de visagie! Als het echt te krap wordt, dan moeten de modellen hun eigen make up doen. Is ook niet zo'n probleem lijkt mij!
Astrid is de overeenkomst voor de duinhuisjes al getekend?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
babli schreef:Ja ik vind het ook erg stil![]()
Ik ben idd ook benieuwd of het gelukt is met de visagie! Als het echt te krap wordt, dan moeten de modellen hun eigen make up doen. Is ook niet zo'n probleem lijkt mij!
Astrid is de overeenkomst voor de duinhuisjes al getekend?
sologirl schreef:Visagiste is bevestigd! Ga nog even overleggen of het makkelijker is of elk model al zn foundation op heeft.
Daarbij had ik wel een vraag of er iemand een goede krultang heeft?
Oh ja en ik kan wel een kleinigheidje regelen voor de visagiste. Zal ff overleggen met Astrid hoe we dit regelen!
hamsterfan schreef:Kunnen er 2 fotografen in de middag niet dan?
Oh ja slim. Ben dan wel op zoek naar vervoer, mijn vader vind het niet erg om mij te brengen naar een meeting, maar vind Rockanje wel echt te ver weg (1,5 uur). Ik kom bij Haarlem vandaan. Mocht ik geen vervoer kunnen vinden kan ik helaas niet mee.. Sorry dat ik dat zo kort dag vertel
NatassJa schreef:Jammer van die afmeldingen altijd kort dag..
De locatie is al ruim op tijd gemeld, toen was het net zo ver
Ik snap het best dat het te ver is, maar meld dat dan op tijd. Nu is het zoveel gedoe en geregel voor de organisatie, terwijl het al druk genoeg is de dag vlak voor de meeting..
Ik ga er in ieder geval zijn zondagOf we nu met 2 fotografen zijn of 4