Fotomeeting omgeving Hardenberg/Ommen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_imonee

Re: Fotomeeting omgeving Hardenberg/Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:49

Pff, indd! :oo
Houd er wel rekening mee dat er nog mensen af gaan vallen he. We hebben nog geen datum.

Nog even voor degenen die erbij zijn gekomen of nog niet hun e-mail gestuurd hebben.
Zou iedereen zijn e-mailadres naar mij willen pb-en, zodat ik je toe kan voegen aan de datumprikker.
Ik heb (incl mezelf) 19 personen die in de datumprikker staan. (nog lang niet iedereen dus ;) )

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:51

Jeeeutje, wat een aanmeldingen

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:53

Nog even dit:
In totaal hebben 34 mensen zich opgegeven (modellen en fotografen)
De meesten tot nu toe kunnen op 31 mei.

Ik denk ik meld het ff :)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:16

S_imonee schreef:
Nog even dit:
In totaal hebben 34 mensen zich opgegeven (modellen en fotografen)
De meesten tot nu toe kunnen op 31 mei.

Ik denk ik meld het ff :)

Jeetje wat een aanmeldingen.....
dan moet de Sahara toch wel een super locatie zijn <3 *D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:19

Is er nog plek voor een fotograaf?

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:23

Oh 31 mei gaat mij niet lukken helaas!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:32

RTM schreef:
Oh 31 mei gaat mij niet lukken helaas!

Het is nog niet 100% zeker he. Dat is tot nu toe. Veel mensen hebben nog geen PB gestuurd..

cp112 schreef:
Is er nog plek voor een fotograaf?

De lijst met de fotografen is een paar pagina's terug.. Er is al begonnen aan de reservelijst, maar je kunt je tot morgen nog opgeven.

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 11:36

Simone wat ben je goed bezig!
Zal ik dinsdag/woensdag iedereen even een berichtje doen om jou het e-mailadres door te sturen?

Cp112 op pagina 3 staat de lijst voor fotograven tot nu toe. Er is idd al begonnen aan een reserve lijst maar die is nog maar kort. Dus ik zeg geef je nog op! ;)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:40

Misschien handig als iedereen nu vast zijn/haar mail doorstuurd
dat dan bijv. de 26e/27e datum bekend is.
en dan kijken welke modellen en fotografen overblijven en dan vervolgens de fotografen laten stemmen?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:09

Dankje! :)
Misschien dat ik dat beter zelf kan doen haha, want dan kunnen ze gelijk terugsturen.

Ik ga mee met Nienee87.
Morgen is ook de sluitingsdatum, dus als iedereen voor morgen hun mailadres wil sturen en gelijk even invult. Voor woensdag bijv. Dan kunnen we we donderdag de 27e de datum bepalen. Bijvoorbeeld :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:11

En wie zn mail niet doorgeeft... dan wordt gewoon data besproken waar de meesten kunnen?
Simone misschien als jij nog iedereen van wie je niks hebt een PB stuurt vandaag met hun mail?
Ik wil het ook wel doen maar dan stuur ik gewoon iedereen..

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:16

Ik ga dat vanavond even doen. Ik moet zo aan het werk. Vanavond heb ik er wel tijd voor :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:38

Werkze!!

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:16

HEH HEH ik zit eindelijk aan de 25 'nuttige' berichten dus ik kan communiceren in dit topic!

ik heb een vraag:
mijn paard en ik zijn nr 9 op de lijst van de modellen alleen staat er geen foto bij omdat ik dus niet reageren kon hier. TS heeft mij toegevoegd aan de lijst.
maar hoe kan ik nou gekozen worden door een fotograaf als de foto niet vermeld staat.. een kans van 0,0 lijkt mij toch?
misschien een rare vraag maar, wat kan ik nu het beste doen dan?....

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:22

Je kan zelf een foto toevoegen aan de lijst :) Gewoon de lijst quoten en achter je naam de foto's plaatsen

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:24

Niene87 schreef:
Je kan zelf een foto toevoegen aan de lijst :) Gewoon de lijst quoten en achter je naam de foto's plaatsen

dan ga ik dat dalijk even doen :) dankjewel!!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:51

scrappiecoco schreef:
Niene87 schreef:

dan ga ik dat dalijk even doen :) dankjewel!!

Meer mensen kwamen er niet uit, dus mocht je er niet uitkomen dan kun je even mijn berichtje opzoeken op pagina 3 van dit topic, daar staat een uitleg :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:13

Ben echt zo benieuwd :)

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:36

Laux schreef:
RTM schreef:
Naam // naam paard // ras // leeftijd // bijzonder // foto (max 3)
1. Sabine (Sabine_95) / Dinera/ KWPN/ 6 jaar/ niets iets bijzonders gewoon een leuk paard/ foto 1 , foto 2, foto 3
2. Marlinde (Marlinderooz) / Tim&Xander / Shetlanders / ... / verschillende VD kunsten / foto 1 , foto 2, foto 3
3. Simone ( S_imonee) / Mata Hari / KWPN /21 jaar / geen bijzonderheden, gewoon een schat van een paard / foto 1 , foto 2, foto 3
4. anita (missanita84) / ziezo m / KWPN / 10 jaar / mooi paard / foto 1 , foto 2, foto 3
5. Kitty (Adawi) / Harry / Mini shetlander / 5 jaar / vind alle aandacht leuk, straks zit hij weer mooi in de vacht i.p.v. deels geschoren / Foto 1 , Foto 2 , Foto 3
6. Ellen (elwinfield) / Bram / KWPN / 8 jaar / geen bijzonderheden, kan los in paddock foto 1 foto 2 foto 3
7. Maris (nobje) / Femke of Poon / 7 en 17 jaar / fries en Welsh/ beide slank gebouwd / bereden en de ander aangespannen / kunnen los in de paddock / foto 1 , foto 2, foto 3
8. Ellen (zoutenootjes) / Vosseman / volbloed arabier / kan los in een paddock / foto 1 , foto 2, foto 3
9.Tirza (scrappiecoco) / Eniki / KWPN / 4 / bereden, kan los in een paddock / foto1
foto2
10. Bianca..? (Biancaroze) / KWPN / Wianne of Bon Aparte / .... / foto 1 , foto 2 *foto Wianne*
11. Lianne (Dott) / Zac / Tinkerkruizing / 5 bijna 6 / Kan los in een paddock, kan flemen / foto 1 , foto 2, foto 3
12. May, boktnaam Maysancho / Da Capo / KWPN / 6 jaar / foto 1 , foto 2,
13. Nienke, niene87/Roosje/Tinker/3,5 jaar/ Kan los in een paddock, bereden Foto 1 , Foto 2,
14. Fieke, Ekeif96 / Emiel & Luna / New Forest & shetlander / 7 jaar & 3 jaar / Beide los in een paddock en Emiel ook onder zadel / Emiel , Emiel , Luna , Luna
15. Bertina (Koekeroekus)/ Pino / NRPS / 15 / kan een aantal kleine trucjes / Foto
16. Hanneke, hdv/Storm/Tinker/8 jaar/ bereden, eventueel bij goed gedrag los in de paddoc / Foto 1 Foto 2 Foto 3
17. JoanneE/ Aranka/ Tinker met veulen, bereden, nog geen heel lange manen helaas Foto of de hengst die voorop looptFoto hengst
18. Myxlea / Dyani / Exmoor / 5 jaar / Niets bijzonders, kan los in een paddock indien niet te laag. / Foto 1 , Foto 2 , Foto 3
19. //Tammie//Luna Bashirah//Arabisch Volbloed//9 jaar//Western, endurance, springen// Afbeelding 1, Afbeelding 2, Afbeelding 3
20. RTM / Amor of Brana/ IJslanders / 9 en 15 jaar / Bijzonderheden, cute en fluffy ;)/Amor en Amor 2 , Brana
21. Laura (Laux) / Comique / KWPN / 6 jaar / blikvanger - nog nooit zo'n shoot meegemaakt en echt een tekort aan foto's / Foto 1, Foto 2,Foto 3

Foto's bij kandidaat nr 9 stonden nog niet online. Ik heb ze even toegevoegd (als het goed gegaan is) (A)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:39

Ik moet toch iets langer werken, dus degenen die nog geen pb gestuurd hebben, kunnen na 21.00 uur een pb verwachten :)

Misschien indd wel handig om even een foto te plaatsen van je paard.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:47

Foto's doen het hoor! :)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:00

RTM schreef:
Tammie schreef:
1. Sabine (Sabine_95) / Dinera/ KWPN/ 6 jaar/ niets iets bijzonders gewoon een leuk paard/ foto 1 , foto 2, foto 3
2. Marlinde (Marlinderooz) / Tim&Xander / Shetlanders / ... / verschillende VD kunsten / foto 1 , foto 2, foto 3
3. Simone ( S_imonee) / Mata Hari / KWPN /21 jaar / geen bijzonderheden, gewoon een schat van een paard / foto 1 , foto 2, foto 3
4. anita (missanita84) / ziezo m / KWPN / 10 jaar / mooi paard / foto 1 , foto 2, foto 3
5. Kitty (Adawi) / Harry / Mini shetlander / 5 jaar / vind alle aandacht leuk, straks zit hij weer mooi in de vacht i.p.v. deels geschoren / Foto 1 , Foto 2 , Foto 3
6. Ellen (elwinfield) / Bram / KWPN / 8 jaar / geen bijzonderheden, kan los in paddock foto 1 foto 2 foto 3
7. Maris (nobje) / Femke of Poon / 7 en 17 jaar / fries en Welsh/ beide slank gebouwd / bereden en de ander aangespannen / kunnen los in de paddock / foto 1 , foto 2, foto 3
8. Ellen (zoutenootjes) / Vosseman / volbloed arabier / kan los in een paddock / foto 1 , foto 2, foto 3
9.Tirza (scrappiecoco) / Eniki / KWPN / 4 / bereden, kan los in een paddock / *foto's*
10. Bianca..? (Biancaroze) / KWPN / Wianne of Bon Aparte / .... / foto 1 , foto 2 *foto Wianne*
11. Lianne (Dott) / Zac / Tinkerkruizing / 5 bijna 6 / Kan los in een paddock, kan flemen / foto 1 , foto 2, foto 3
13. Nienke, niene87/Roosje/Tinker/3,5 jaar/ Kan los in een paddock, bereden Foto 1 , Foto 2,
14. Fieke, Ekeif96 / Emiel & Luna / New Forest & shetlander / 7 jaar & 3 jaar / Beide los in een paddock en Emiel ook onder zadel / Emiel , Emiel , Luna , Luna
15. Bertina (Koekeroekus)/ Pino / NRPS / 15 / kan een aantal kleine trucjes / Fotofoto2foto3
16. Hanneke, hdv/Storm/Tinker/8 jaar/ bereden, eventueel bij goed gedrag los in de paddoc / Foto 1 Foto 2 Foto 3
17. JoanneE/ Aranka/ Tinker met veulen, bereden, nog geen heel lange manen helaas Foto of de hengst die voorop looptFoto hengst
18. Myxlea / Dyani / Exmoor / 5 jaar / Niets bijzonders, kan los in een paddock indien niet te laag. / Foto 1 , Foto 2 , Foto 3
19. //Tammie//Luna Bashirah//Arabisch Volbloed//9 jaar//Western, endurance, springen// Afbeelding 1, Afbeelding 2, Afbeelding 3
20. RTM / Amor of Brana/ IJslanders / 9 en 15 jaar / Bijzonderheden, cute en fluffy ;)/Amor en Amor 2 , Brana

Even wat foto's toegevoegd.

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:01

Nu mist er iemand onderaan..;)
Laatst bijgewerkt door elwinfield op 24-03-14 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:05

RTM schreef:
9.Tirza (scrappiecoco) / Eniki / KWPN / 4 / bereden, kan los in een paddock / foto1
foto2
15. Bertina (Koekeroekus)/ Pino / NRPS / 15 / kan een aantal kleine trucjes / Foto foto2 foto3
21. Laura (Laux) / Comique / KWPN / 6 jaar / blikvanger - nog nooit zo'n shoot meegemaakt en echt een tekort aan foto's / Foto 1, Foto 2,Foto 3

Zo dan ?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:04

Ik heb net alle pb's verstuurd naar degenen van wie ik nog niks heb ontvangen.
Beetje laat, maar moest nog een uur overwerken ;)