WOW christa die van emma zijn idd echt super gaaf! twee mooie modellen leuk hoor!
mkr_78
Geplaatst: 05-05-14 23:35
Bokt en Ik zijn nog geen vriendjes voor wat betreft het uploaden van foto's! Maar mijn foto's staan in ieder geval alvast in google+ en zijn (hoop ik) te bereiken via de volgende link: https://plus.google.com/u/0/photos/1001 ... 7772335217
Ik zal morgen nog wel eens kijken of ik het voor elkaar krijg om hier wat neer te zetten.
Verder iedereen bedankt voor de genomen moeite, Desiree voor het organiseren en de goede zorgen. Het is voor mij weer een leerzame dag geweest. Bijvoorbeel minder op het opnameknopje zitten rammelen, en meer tijd te nemen voor het vinden van een mooi scherp beeld...
Ja, klopt! Ik mag met Bella rijden! Enorm leuk dier, ben er echt heel blij mee. En Anita is ook een erg leuke vrouw, dus ik heb het helemaal getroffen!
Vind je foto's ontzettend mooi! Ontzettend blij mee.... En als niet fotograaf, kan ik er dus weinig van zeggen.
Het enige dat me opvalt is dat bij best een aantal foto's de ondergrond niet horizontaal is, wellicht zou je de foto's dan een paar graden kunnen draaien om dat te verhelpen?! Is maar een tip, zeker niet als kritiek bedoeld!
Foto's van Aila staan inmiddels in het album op FB.
Nu bezig met Casper!
Moet er wel bij zeggen dat ik echt niet alle foto's upload, alleen de foto's die ik voor mijn portfolio goed genoeg vind Mocht iemand een cd willen nabestellen komen daar dus een stuk meer foto's op.
Martina, ik vind je foto's ook goed. Alleen soms zijn dingetjes wat slordig weggewerkt, maar wat dat betreft ben ik gewoon een miep hoor Soms vind ik de kleuren ook wat neonachtig, maar dat is misschien omdat wij andere instellingen hebben van ons beeldscherm. Verder vind ik je foto's goed, zeker voor een beginnend fotografe!
Anoniem
Geplaatst: 06-05-14 18:45
Casper ook toegevoegd. Nu verder met Flint
fliam
Geplaatst: 06-05-14 18:48
Gave foto's martina! Echt hele mooie plaatjes van mn flintman.
Kay, kanniewachte!
Anoniem
Geplaatst: 06-05-14 20:33
Flint staat er ook op. Ik ben het nu beu, dus ga morgen weer verder.
Tijdens de shoots had ik er niet zoveel hoop op dat er wat tussen zat, het ging helemaal niet lekker voor m'n gevoel. Maar zo op de laptop viel het gelukkig niet tegen
Ja dat wegwerken moet ik echt nog op oefenen zeg! Dat valt soms nog vies tegen. De ene keer lijkt het haast vanzelf te gaan en de andere keer hou ik allerlei rare doffe vlekjes.