FM Spookpaarden ~ Ermelose heide ~ Fotografen GEZ!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:31

Leven we nog allemaal?
Ik ben nog steeds druk met alle voorbereidingen voor paardlief en mezelf.. Heb er ontzettend veel zin in!!

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 21:39

still alive :P

WILLEN DE MENSEN DIE MIJ NOG NIET VIA PB HEBBEN LATEN WETEN OF ZE KUNNEN, DIT NOG DOEN?ANDERS GA IK ER VAN UIT DAT JE NIET MEE KAN. ALVAST BEDANKT:)

Dan kan ik namelijk reservefotografen pb`en:)

nine1987

Re: FM Spookpaarden ~ Ermelose heide ~ MODELLEN GEZ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:46

Mag mijn vriend (chauffeur/groom) er een beetje omheen rennen en van iedereen wat plaatjes schieten? Hij heeft de ballen verstand van paardenfotografie, maar vindt t leuk om er wat mee te oefenen, maar niet goed genoeg om zelf als fotograaf mee te gaan..

Bellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 08:38

nine1987 schreef:
Mag mijn vriend (chauffeur/groom) er een beetje omheen rennen en van iedereen wat plaatjes schieten? Hij heeft de ballen verstand van paardenfotografie, maar vindt t leuk om er wat mee te oefenen, maar niet goed genoeg om zelf als fotograaf mee te gaan..

Lijkt mij geen probleem. Zeker als hij ook wat 'achter de schermen' foto's kan schieten. Dat is altijd leuk! Maar ik ben geen ts...

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 12:14

Baal nu wel.. Had een supergaaf idee.. Nu t toch niet door kan gaan, kan ik t ook delen.. Ik had een lotusslachtoffer venaderd of zij mij en wiebe zouden kunnen grimeren.. Gelukkig zeiden ze ja en was helemaal gelukkig.. Maar in het kader van de recente mishandelingen die ook wel erg dichtbij komen, wilden ze er toch liever vanaf zien.. Ik kan me dit goed voorstellen, maar vond het erg jammer.. Maargoed, dat mag de pret niet drukken..

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 23:04

he balen! tuurlijk mag je vriend mee, hartstikke leuk!

Het wordt nog wel even een heel geregel, want helaas hebben veel mensen niet op mijn pb`s gereageerd of konden uiteindelijk niet, dus k moet nog even goed zoeken om het voor elkaar te krijgen, waar ik natuurlijk mijn uiterste best voor ga doen maar ik hoop dat jullie ook mee willen denken:)
Ik heb net MercuryDream(medeorganisator/model) een berichtje gestuurd omdat ik al een tijdje niks meer van haar gehoord heb en hoop morgen een definitieve lijst aan modellen en fotografen te plaatsten die helaas bar klein is. Dus als jullie nog fotografen of modellen weten!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:18

Een familielid heeft volgens mij daar in de buurt een soort van stal met showpaarden.
Ik zal wel eventjes vragen.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 23:59

Daffy02 schreef:
Een familielid heeft volgens mij daar in de buurt een soort van stal met showpaarden.
Ik zal wel eventjes vragen.

bedankt :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:39

Nja, ik kan mijn vriend vragen of hij mee wil als "echte" fotograaf.. Maar verwacht geen hoogstandjes.. Hij is wel goed met velichting ed, maar moet t gevoel voor paarden in bewging nog goed krijgen..

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 16:11

nah prima toch, doet hij "portretfoto`s" en kan ie ook meteen oefenen!

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 16:15

pbtjes naar fotografen die op de reservelijst stonden zijn verstuurd. Hoop dus straks zeker te weten met hoeveel we tot nu toe zijn!

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:54

Wat is er over van de modellen en hoe laat zou het ongeveer zijn? Het lijkt mij (als fotograaf) als er ruimte over is op zich erg leuk.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:22

Vriendlief vindt t leuk.. Hij biedt na afloop zijn foto's gratis aan, omdat dit voor hem een leuke oefengelegenheid is..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 22:25

Met nu nog drie weken te gaan, ben ik wel een beetje nieuwsgierig wanneer er een planning komt?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 11:43

Ik meld me af, ik vind het te stil in het topic. Ik moet best een flink eind rijden met de trailer (1,5 uur) namelijk. Ik heb al iets te vaak meegemaakt dat er in een topic waar het niet heel actief was de meeting uiteindelijk niks werd, en dan hou ik mijn dag liever vrij voor iets anders. Hoop dat jullie dat begrijpen.
Ik hoop dat het verder toch nog een geslaagde meeting wordt!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:54

Als oedereen zich af gaat melden, alleen omdat het stil is in het topic, wordt een meeting idd niks.. Jammer..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:55

Maargoed, neemt niet weg dat ik idd ook graag iets van ts zou vernemen over een schema, precieze locatie e. d.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 21:12

nouja met wat we nu hebben kan er geen planning komen...ik ga nog 1x een berichtje op de boktmeetingfacebookpagina gooien. Ik zou het heel erg jammer vinden als t niet door kan gaan, vooral voor nine1987 omdat zij al zo bezig is geweest met t kostuum. maar ik zou anders niks anders weten wat ik nog kan proberen...
En ik kan t topic niet bijna in mn eentje actief houden,jammer dat t zo is gelopen!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 22:08

Kan het zo snel niet terug vinden...maar voor wanneer is het gepland?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 22:22

Nouja, ik heb toch wel een aantal keer geprobeerd om weer wat beweging in het topic te krijgen, maar vaak kwam er dan ook pas na een week of meer een nieuwe reactie helaas. Ik was ook al met mijn kostuum bezig, maar ik zit met het probleem dat het 1,5 uur rijden is voor ons, en mijn vader dan graag zekerheid heeft ook ivm de trailer ophalen uit de garage enzo. Dus ik neem voor mijzelf nu even het zekere voor het onzekere.

En ik vind het een beetje een vervelende opmerking trouwens dat van als iedereen zich af gaat melden omdat het stil is.. tuurlijk ik snap heus wel dat de ts ook haar best doet. Maar er is gewoon vrij weinig animo, en het topic is onwijs stil. Over het algemeen heb ik daar 9/10 keer meegemaakt dat of iedereen op het laatste moment afhaakt, of het ineens niet meer doorgaat, of er ineens een andere datum gezocht moet worden en er vervolgens nooit meer om gedacht wordt.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 22:42

ThreeFingers schreef:
Kan het zo snel niet terug vinden...maar voor wanneer is het gepland?

5 oktober:)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 22:52

Mja dat zou ik idd wel heel erg jammer vinden.. Maar dan wil ik wel iets zeker weten.. Al zou ik het persoonlijk geen ramp vinden om het door te laten gaan met drie modellen oid..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:34

Dussssss..... Wat is nu de bedoeling?

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:52

Indien er genoeg modellen zijn (stuk of 4 vind ik overigens genoeg) heb ik wel interesse als fotografe.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:52

Voor mij hoeven t er ook niet zoveel te zijn, maar zou het zonde vinden als ik mijn centjes voor niks had uitgegeven :P