So hé Sanne dat is echt wel vervelend!! gelukkig ben je heel thuis gekomen!
Ik vond het ook leuk was eigenlijk van plan om ff in bad te gaan naar al dat stofhappen van vandaag maar kan het toch niet laten om de foto's even op de pc te zetten en te kijken hihi ben ook super benieuwd naar jullie foto's!!
Kkiara
Geplaatst: 27-04-14 15:15
Wij vonden het ook super leuk, ondanks onze speurtocht in het begin. Sorry nog daarvoor ik was in de veronderstelling dat we op de parkeerplaats zouden meeten aangezien het bericht wat de weg naar de parkeerplaats wees ^^
geen sorry! was gewoon een beetje vaag gecommuniceerd door mij ben blij dat je iig nog terecht bent gekomen
haha ohhh ik kon het niet laten om de foto's in lightroom te laden.. wat denk je.. ben ik inmiddels al zowaar 3 modellen verder ga alleen morgen ofzo nog eens met een fris oog opnieuw naar de foto's kijken, vaak zie ik nu de "net niet-gevalletjes"even niet. wel alvast een voorproefje want dat kan ik weer niet laten uiteraard
Iggy:
Vicky&Loïs, vooral naar hun foto's moet ik eens goed naar gaan kijken want deze foto's hebben hele moeilijke kleuren vind ik.. ik ben er nog niet over uit :
Ooh mooi! Vind die bolletjes zegmaar op de achtergrond ook erg gaaf zo Ik heb ze net op de laptop gezet, vond ze niet zo heel mooi, op mn cameraschermpje waren ze mooier haha Toen wilde pap ze op de tv zien, daar waren ze veeeeel mooier (Scherper en veel kleurrijker haha) dusja
Een paar van mij!
First_Unique
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-14 17:35
Thnx!
Wauw laura!! Die zijn echt super! Sita zijn foto's in dat stukje bos zijn wat lastig he, die waren bij mij iig vrij donker.
Hoop dat je veel hebt op kunnen steken van vandaag!!
Dankjewel! En nog bedankt voor je tips, heb er zeker veel van opgestoken en ga er lekker mee oefenen sommige foto's van sita zijn idd erg donker, van andere honden zijn er wat overbelicht maar ach er zitten gelukkig ook een paar goede tussen
Ik kan overigens helaas niet bewerken, dus dat betekent zichtbare riemen. Hopelijk is dat niet heel erg..
Aah wat zijn jullie foto's leuk nikita en astrid!!
Hmm ikzelf zit wel onder de 10 volgens mij. Probeer iig wel een beetje een even aantal te houden bij iedereen maar vind het altijd jammer als ik bijv precies 6 doe en ik heb nog 1 heeeele gave dat ik die dan bij me moet houden.. Dus het schommelt een beetje.. Heb vanmorgen/vanmiddag ook bewust gezegt oke, nu heb ik ze wel, ik stop.. Anders wordt uitzoeken een ramp voor mij altijd haha!
Ik denk dat ik vanavond nog even probeer van iedereen 1 foto te bewerken en op de site te zetten en dan moet ik echt even mijn tante haar foto's eerst gaan doen want daar was ik nog niet mee klaar..
Ik heb trouwens op de site een forum-achtig gedeelte toegevoegd.. Ik dacht dat is ook wel leuk voor de mensen die geen bokt hebben, die kunnen dan ook een berichtje schrijven
Wauw gave foto's! Die zijn echt heel mooi. Ik heb mijn foto's klaar, van de een heb ik er meer dan van de ander.. Zal ze morgen op de site zetten. Ik heb ook 10 foto's van een groep paarden, geloof dat een paar mensen van de meeting hun kenden? Zoja dan wil ik ze wel even sturen.
ja klopt! jij hebt iets heel mooi zachts over je foto's.. vind dat altijd heel mooi om te zien, maar als ikzelf aan het bewerken ben krijg ik dat op de een of andere manier niet voor elkaar mijn vingers doen gewoon wat anders maar vind ze zelf ook wel wat hebben hoor anders gaf ik ze niet uit haha en het stukje kwaliteitsverschil tussen onze foto's is ook terug te zien vind ik.. maar moet daar maar niet te veel naar kijken want dan wordt ik een beetje gek dan baal ik als een stekker van mijn lens