Zou ondertussen fijn zijn te weten waar we aan toe zijn, ik moet dat die dag doorgeven bij mijn vrijwilligerswerk. En het is ondertussen nog maar 3 weken.
astriidj
Geplaatst: 22-04-14 10:18
Gaat de meeting nog door?
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-14 10:27
mirriejj: Ik zou dat ook graag willen.. Maar zonder lijstjes van de fotografen zit ik met mijn handen in het haar..
FOTOGRAFEN DIE NOG GEEN LIJST HEBBEN DOOR GESTUURD HEBBEN HIER TOT MORGEN AVOND DE TIJD VOOR.!!
Reserve 6 Shasta 7 Zebb 8 Rex (sneeuw) 9 Shira 10 Puck 11 Rex (met 2 honden) 12 Bowie
Paarden 1 Spatter blue Diamond 2 Guess who 3 Vianne 4 Bianca 5 Udith
Reserve 6 Licor 7 Angel 8 Drogan
Hopelijk melden er zich nog meer fotografen aan dan kunnen er eventueel ook nog meer mee maar voor nu zijn dit de modellen die mee gaan. Hopelijk houden de Reserve modellen zich ook nog een beetje vrij voor als het uitvallers komen.
klopt het dan dat je 6 fotografen hebt en piet dagdeel 5 modellen? dan kom ik liever niet als fotograaf loop dan denk ik toch te veel in de weg zeg maar hihi
wacht ik af of er modellen wegvallen en kom ik gewoon lekker met shasta en zebb ;p
Ik heb nu inderdaad 5 modellen aan gehouden omdat er altijd het risico is dat er nog een fotograaf af valt. Als je als fotograaf mee wilt mag dat zeker.. Dan kan je samen met een van de andere fotograferen. Ik hoop zowieso nog een paar fotografen erbij te krijgen.
Ik zou wel willen maar het gaat helaas niet. Succes met zoeken nog.
tinkergirl89
Geplaatst: 26-04-14 11:24
ik wacht wel even af... misschien vallen er nog modellen af bij de honden en kom ik toch als model ;p en anders kom ik dan als extra fotograaf... kan dan wel alleen de ochtend ivm alleen zijn van de honden
chimello
Geplaatst: 26-04-14 12:03
Ik neem mijn camera ook mee maar ik ben geen 'fotograaf' Ik dacht misschien nog wat tips mee te krijgen van jullie pro's. Heb een Nikon D5100.
Dit is onze eerste fotomeeting, zijn er speciale dingen om mee te nemen? Ik kan wel zo'n wit paaltje meenemen om Guess aan vast te binden, maar is er nog iets?
Haha chimello, ik denk dat je spontaan heel die camera vergeet als je eenmaal op meeting bent en met je paard daar in de hand staat :p ik was vorige maand een keertje als model ipv fotograaf.. Nou ik dacht zal het wel ongeveer hetzelfde beleven als als fotograaf zijnde.. Dus not :p alles is zo langs me heen gegaan :p toevallig was er 1 fotograaf die ik al kende dus haar herinnerde ik mezelf nog maar de rest... Ik had geen flauw idee meer van hoe ze eruit zagen of namen.. Haha bijzondere ervaring was dat :p moet ik zeggen dat mijn paard ook wel redelijk gespannen was dus dan is het ook al anders :p
Guess is best een slome deus, ik ben al bang dat we hem niet geïnteresseerd krijgen in de fotografen. Ik zal sowieso van Guess geen foto's kunnen maken maar lijkt me wel leuk een paar foto's te maken van de andere paarden, lijkt me een toffe ervaring. Maar ik zal niemand in de weg lopen! Vind het wel allemaal heel spannend
Yes djenna als model! Heb die dag wel de pup erbij aangezien die niet alleen kan zijn ( is dan ong 10 weekjes oud bordercollie blue merle) djenna is topmodelletje