Vervolg fotomeeting voor mensen met een beperking ~ 24 Aug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:50

He jullie hoeven om mij niet alles te gaan veranderen hoor! In dat geval meld ik mij gewoon af :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:52

Cowgirl.. Ik vind het goed dat je de meeting zo organiseert en zo goed oog houdt op je tante. Denk dat het ook zeker belangrijk is dat je tante erbij is!
Ik geef zelf de voorkeur aan duo's maar gezien de situatie snap ik dat je enkelen handiger vindt :j
Goed dat je de leiding neemt in het topic :) Zie het vaak genoeg gebeuren dat iedereen de leiding over probeert te nemen :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:52

_Cowgirl schreef:
Klopt, ik vind het ook jammer dat het zo moet gaan, de vorige keer ging het allemaal zo leuk en gezellig en heel eerlijk: ik baal er ontzettend van dat het nu zo moet gaan. Maar we laten de pret hierdoor niet verpesten.

Het is heel hard gezegd inderdaad, maar deze meeting is gewoon heel anders dan "normaal" dus als je hier niet mee om kunt gaan is het inderdaad beter om je niet aan te melden. Dus als je niet alleen kunt fotograferen is het denk ik ook beter om naar een standaard meeting te gaan waar ze wel aan duo's doen..

Lijkt me ook dat als je boekingen krijgt je niet een tweede fotograaf vraagt om mee te gaan? Maar dat kan aan mij liggen hoor. :+

Over de extra handen: dit komt allemaal goed. Hannah's ouders + bijrijder waren de vorige keer mee, ook de ouders van Paulien (die deze keer helaas niet kan) en de bijrijder van Judith. Mijn opa en oma gaan sowieso mee voor mijn tante en ik heb dus zelf ook mijn handen vrij (mits ik mijn Shetlandertje mee ga nemen, maar dit in overleg). Mocht het nodig zijn heb ik ook nog ouders die bereid zijn te helpen dus dat zit allemaal wel goed.

Gelijk heb je hoor, en inderdaad bij een reportage wat doe je dan? Neem je dan ook een andere fotograaf mee.

Ik weet hoe het is erg onzeker te zijn, maar eigenlijk moet je gewoon gaan doen en je eroverheen zetten, anders is het vak fotografie op een gegeven moment ook niet leuk meer omdat je met zoveel nieuwe mensen en wensen te maken krijgt, die je toch alleen zou moeten doen als je reportages doet

Verder, echt complimenten voor je hoor ts

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 20:52

Bedankt Judith! Dat was misschien even nodig.

Definitief: We doen het één op één, fotografen die dit niet willen kunnen zich afmelden.

chanelle14

Re: Vervolg op fotomeeting voor mensen met een beperking.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:53

Oke prima, ik ga er helemaal voor :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:53

_Cowgirl schreef:

Definitief: We doen het één op één, fotografen die dit niet willen kunnen zich afmelden.

+:)+ _/-\o_

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 20:53

Gezellig. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 20:54

Tot nu toe is dit de lijst van modellen en fotografen die mee zouden gaan (ovb. datum ed.)

Modellen:
1. tante _Cowgirl.
2. hannahaapje en N.aladi.
3. Nijn.
4. nathalie_v.
5. judith_irene.
6. Gemmeke en Rinus.
7. PB!
8.

Fotografen:
1. XxJustinexX
2. chanelle14.
3. kani_ejj.
4. pimaude.
5. Magrathea.
6. meijer1990
7. valiantS.
8. moonforever.

Reserve:
1. Suuszels.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 27-02-14 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:54

Bij een gewone reportage heb ik overigens vaak wel iemand bij me ;) Een hulpje is altijd handig namelijk. En daarbij, heb ik nog nooit een reportage gedaan met mensen met een beperking ofzo.
Ik krijg nu het gevoel dat ik me moet gaan verantwoorden voor mijn keuze, want ik heb het idee dat ik nogal word aangevallen door mijn voorkeur van fotograferen.

Ik zal me afmelden voor deze meeting, het is niet mijn bedoeling om jullie organisatie zo overhoop te gooien.

Anoniem

niet om de discussie voort te zetten: maar een meeting is zoo ontzettend anders als je eigen boeking.. Ik durf op meetings niets, terwijl ik 't er op een eigen reportage echt niet verkeerd vanaf breng. ;)

judith_irene

_Cowgirl schreef:

+:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:55

Top !! Petje af ts !!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 20:57

Marjoow schreef:
Bij een gewone reportage heb ik overigens vaak wel iemand bij me ;) Een hulpje is altijd handig namelijk. En daarbij, heb ik nog nooit een reportage gedaan met mensen met een beperking ofzo.
Ik krijg nu het gevoel dat ik me moet gaan verantwoorden voor mijn keuze, want ik heb het idee dat ik nogal word aangevallen door mijn voorkeur van fotograferen.

Ik zal me afmelden voor deze meeting, het is niet mijn bedoeling om jullie organisatie zo overhoop te gooien.

Het is geen aanval op jou manier van fotograferen, en niet op jou persoonlijk gericht, zo is het echt niet bedoelt. Maar ik hoop dat je wel kunt begrijpen dat het voor mensen met een verstandelijke beperking (zoals mijn tante) gewoon niet handig is dat ze op twee fotografen tegelijk moeten letten.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:11

Vinden jullie het weer leuk om eerst koffie/thee met een koekje te doen en tussendoor een lunch? :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:13

Het is absoluut niet als een aanval bedoelt, tuurlijk heb ik ook af en toe wel iemand mee, maar dat is dan inderdaad voor de afleiding van het paard ofzo. Want je moet uiteindelijk zelf de foto's maken.

En pimaude, hmm ik vind het juist altijd wel een gezellige boel, gewoon doen wat je altijd doet eigenlijk, maar dat is even zoeken hoor ,ik heb het heel erg gehad in het begin namelijk dat ik ook zo onzeker was, nu nog steeds wel hoor. Maar ik laat me daar door zeker niet tegen houden om het bijvoorbeeld in dit geval alleen te proberen. :D

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:14

Ja, helemaal leuk. +:)+

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:15

Ik moet zeggen dat iedereen het wel een beetje spannend vind denk ik, je bent toch (met een paar uitzonderingen) allemaal onbekende van elkaar, dat is helemaal niet gek! Ik denk alleen dat doordat je allemaal in hetzelfde schuitje zit het ook een stuk makkelijker is. :)

En de een heeft het inderdaad een stuk makkelijker dan de andere om contacten te leggen en je mannetje te staan.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:15

judith_irene schreef:

Leuk leuk! Was jij ook alweer degene die allergisch was?

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:15

Ja lijkt me gezellig!
Hoe gaan we het doen met de lunch? Iedereen wat meenemen?
Ik wil eventueel wel iets maken. :)

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:16

_Cowgirl schreef:
judith_irene schreef:

Leuk leuk! Was jij ook alweer degene die allergisch was?

Yep, koemelkeiwit 8-)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:18

chanelle14 schreef:
Ja lijkt me gezellig!
Hoe gaan we het doen met de lunch? Iedereen wat meenemen?
Ik wil eventueel wel iets maken. :)

De vorige keer hebben we gedaan dat iedereen zijn eigen eten mee nam. Voor koffie en thee zorgen mijn opa en oma en koekjes en snoep hadden meerdere mensen uit zichzelf meegenomen. :)

Ik vind het een leuk idee om allemaal wat mee te nemen, of althans de mensen die hiertoe in staat zijn. Of allemaal weer voor jezelf. Ik zorg in ieder geval voor koekjes en snoep tussendoor. Zal ook wat frisdranken voor tussendoor ed. inkopen.

Voor jou Judith moeten we dan even wat verzinnen, maar ik PB jou dan nog wel over wat je wel en niet mag. ;)
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 27-02-14 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:18

Ik neem mijn eigen eten en drinken mee, speciaal dieet, en ben voor gigantisch veel dingen overgevoellig haha dus neem liever mijn eigen dingetjes mee :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:20

Ja, met dat soort dingen moeten we inderdaad rekening houden, Judith mocht ook een aantal (of best veel :=) dingen niet. Daar valt rekening mee te houden natuurlijk, maar ik kan begrijpen als je het liever zelf wilt doen, weet je zeker dat het goed zit.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:22

Jaa zeer overgevoelige darm met PDS haha dus ik neem altijd het zekere voor het onzekere voordat ik weer 2 dagen niks meer kan haha

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:24

Ik kan ook wel iets meenemen ;) maar mag zo min mogelijk kleurstof of eiwit haha.

Wel gezellig om zo ook elkaar alvast te leren kennen en wat je wilt qua foto's