Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cowgirl schreef:Klopt, ik vind het ook jammer dat het zo moet gaan, de vorige keer ging het allemaal zo leuk en gezellig en heel eerlijk: ik baal er ontzettend van dat het nu zo moet gaan. Maar we laten de pret hierdoor niet verpesten.
Het is heel hard gezegd inderdaad, maar deze meeting is gewoon heel anders dan "normaal" dus als je hier niet mee om kunt gaan is het inderdaad beter om je niet aan te melden. Dus als je niet alleen kunt fotograferen is het denk ik ook beter om naar een standaard meeting te gaan waar ze wel aan duo's doen..
Lijkt me ook dat als je boekingen krijgt je niet een tweede fotograaf vraagt om mee te gaan? Maar dat kan aan mij liggen hoor.![]()
Over de extra handen: dit komt allemaal goed. Hannah's ouders + bijrijder waren de vorige keer mee, ook de ouders van Paulien (die deze keer helaas niet kan) en de bijrijder van Judith. Mijn opa en oma gaan sowieso mee voor mijn tante en ik heb dus zelf ook mijn handen vrij (mits ik mijn Shetlandertje mee ga nemen, maar dit in overleg). Mocht het nodig zijn heb ik ook nog ouders die bereid zijn te helpen dus dat zit allemaal wel goed.
Marjoow schreef:Bij een gewone reportage heb ik overigens vaak wel iemand bij meEen hulpje is altijd handig namelijk. En daarbij, heb ik nog nooit een reportage gedaan met mensen met een beperking ofzo.
Ik krijg nu het gevoel dat ik me moet gaan verantwoorden voor mijn keuze, want ik heb het idee dat ik nogal word aangevallen door mijn voorkeur van fotograferen.
Ik zal me afmelden voor deze meeting, het is niet mijn bedoeling om jullie organisatie zo overhoop te gooien.
chanelle14 schreef:Ja lijkt me gezellig!
Hoe gaan we het doen met de lunch? Iedereen wat meenemen?
Ik wil eventueel wel iets maken.