Ik neem m ook niet mee, zonder zadel is misschien verstandiger om voor het eerst in een bak te doen als ik erop kom
__Rianne
Geplaatst: 30-05-14 10:49
haha ja dat denk ik ook Britt. En daarbij hecht ik altijd veel meer waarde aan standfotos dan rijfotos. We moeten eigenlijk nog wel even een groepsfoto maken met al onze paardjes als dat kan hihi!
Ooooh echt ik wil een ander hoofstel.. hahaha.. maar hengstenketting is wel mooi om ff te lenen.. Twijfel over knotjes ja of nee.. Verder ook gewoon ernaast foto's.. zit er al vaak genoeg op En mijn 'verloofde' wil ook wel mee dus vind met hem een mooie foto en Zani ook gaaf!! hihi..
_Joyy
Geplaatst: 03-06-14 11:53
Jaa wat een geluk met het weer!! Ik vind zonder een neusriem ook altijd heel mooi, komt het koppie zo mooi uit.
__Rianne
Geplaatst: 03-06-14 14:39
Ik twijfel ook nog of ik wel of geen knotjes doe.. wilde het eerst wel maar vind zonder ook wel mooi.
Jaa Zani heeft hele korte maantjes richting de schoft.. haha.. dus denk dat ik het vast doe... Natuurlijk wil ik op de trouwdag met mien peerdje op de foto Ookal duurt dat nog wel ff.. eerst het huis af
Ja jack ook sowieso knotjes! Die manen van hem zijn ontembaar... En zelf ook maar weer van mening veranderd, het wordt veel te warm voor een rijbroek dus ga er maar in jurkje naast staan Ik ben er nooit geweest dus weet niet hoever het is de borkeld op
__Rianne
Geplaatst: 04-06-14 09:29
Ik doe gewoon een spijkerbroek en een wit shirtje denk ik. Gewoon simpel maar vind wit altijd mooi staan bij een bruin paard
BrittOllie
Geplaatst: 04-06-14 09:30
En ik doe er gewoon heel charmant mn jophurs onder