LizMD schreef:Pfff, fijne discussie al zo... Neem aan dat we gewoon aan kunnen nemen dat TS naar eer en geweten de keuze voor fotografen maakt. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Dat is maar wat je er in leest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LizMD schreef:Pfff, fijne discussie al zo... Neem aan dat we gewoon aan kunnen nemen dat TS naar eer en geweten de keuze voor fotografen maakt. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Netje schreef:LizMD schreef:Pfff, fijne discussie al zo... Neem aan dat we gewoon aan kunnen nemen dat TS naar eer en geweten de keuze voor fotografen maakt. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Dat is maar wat je er in leestVolgens mij is het een open discussie met uitleg van beide kanten toch?? Of is het verboden om visies te delen. Ik vond het een positief verhaal hoor, jij niet?
Netje schreef:Zo had ik het ook niet begrepen
kani_ejj schreef:Ik heb een paar keer gehad met meetings dat fotografen werden gekozen op de person wie ze zijn. Ja das leuk als ik je niet ken.
Als ik fotografen loot helpt mijn hond altijd. Die kiest de fotografen door middel van de reepjes met hun naam erop te geven.
donnar schreef:Ik vind dat TS het goed doet, ze kiest ervaren fotografen en beginnende fotografen door elkaar. Dan houd je het voor iedereen leuk, de beginnende fotografen kunnen ervaring opdoen en de modellen hebben toch iets van garantie op leuke foto's. Ik denk dat dat de reden kan zijn ook dat er wel eens geen beginnende fotografen mee mogen, die moeten het allemaal nog leren. Bij ervaren fotografen heb je over he algemeen toch meer "garantie" op mooie foto's. Maar ik zeg niet dat je die niet krijgt met beginners, maar eerlijk is eerlijk de ervaren fotografen hebben er al meer verstand van en weten hoe ze een paard vast moeten leggen en een beginnende fotograaf niet altijd. Juist de variatie is leuk, want dan kunnen de fotografen ook weer van elkaar leren.
Kimley schreef:donnar schreef:Ik vind dat TS het goed doet, ze kiest ervaren fotografen en beginnende fotografen door elkaar. Dan houd je het voor iedereen leuk, de beginnende fotografen kunnen ervaring opdoen en de modellen hebben toch iets van garantie op leuke foto's. Ik denk dat dat de reden kan zijn ook dat er wel eens geen beginnende fotografen mee mogen, die moeten het allemaal nog leren. Bij ervaren fotografen heb je over he algemeen toch meer "garantie" op mooie foto's. Maar ik zeg niet dat je die niet krijgt met beginners, maar eerlijk is eerlijk de ervaren fotografen hebben er al meer verstand van en weten hoe ze een paard vast moeten leggen en een beginnende fotograaf niet altijd. Juist de variatie is leuk, want dan kunnen de fotografen ook weer van elkaar leren.
Ach maar zo hoort het toch ook?
Zelfs de ervaren fotografen worden wel eens afgewezen. Als je dat niet wilt moet je niet aan zoiets meedoen toch?![]()
Zo hou je de spanning er een beetje in hahaha.
pradadaan schreef:Vind het inderdaad een nette en normale discussie.
Persoonlijk vertrouw ik gewoon op de TS dat zij een leuke en gevarieerde groep gaat samen stellen.
En natuurlijk hoop ik dat ik er bij zit, maar zo niet is dat jammer maar komt er wel weer een nieuwe meeting
Kimley schreef:pradadaan schreef:Vind het inderdaad een nette en normale discussie.
Persoonlijk vertrouw ik gewoon op de TS dat zij een leuke en gevarieerde groep gaat samen stellen.
En natuurlijk hoop ik dat ik er bij zit, maar zo niet is dat jammer maar komt er wel weer een nieuwe meeting
En precies dit bedoelde ik ook