Aaah jammer! Even kijken of Henk wil rijden voor Willem alleen, anders nemen we Aron sowieso mee en gaan wij wel lekker met hem op buitenrit tijdens de meeting ! Veel plezier iedereen!
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik de modellen tegenvallen.. ik had heel anders gestemd. Eigenlijk best sonde.
rb_1990
Geplaatst: 22-01-14 20:11
Hi hi, Jammer dat ik dit topic nu pas lees. Was anders graag gekomen met mijn tweespan haflingers, welshcob, palomino shetten, of in onze western uitrusting (wonen aan de regte hei) Mochten er heel veel mensen afmelden.....
Reeltje_5
Geplaatst: 22-01-14 20:22
Ik had ook best wel anders gestemd, maargoed. T is ook nog niet zeker of ik mee kan aangezien ik nummero 7 ben Jammer rb_1990!
Enkele wel hoor, maar die stonden wel meer onderaan haha. Maar degene die ik eigenlijk echt wel graag wilde niet Behalve Willem die zit er wel bij. Vraagje, konden Moon en Jackson wel beide? Ik dacht dat ze ivm vervoer maar 1 kon meenemen, of was dat weer van een ander paard?
Jammer dat er al fotograven afvallen, komt dit door de modellen die meegaan (of juist niet meegaan).
was het trouwens niet makkelijker geweest de modellen met de meeste stemmen mee te nemen ipv dat punten systeem?
Hanna_94
Geplaatst: 22-01-14 21:16
Ik weet niet heel zeker of er met het puntensysteem is gewerkt hier, maar ik vermoed van wel ondanks we echt op nr.1 onze favoriet moesten zetten. Persoonlijk vind ik dat puntensysteem effectief wel beter hoor Dan heb je meer kans dat je echte top wel mee gaat, misschien dan wel niet het paard dat je zelf op nr.6 had geplaatst maar dat vind ik dan ook niet meer zo belangrijk. Overigens vond ik alle mogelijke modellen de moeite, dus ik ben dan ook blij met de lijst die er nu is Beetje spijtig dat JNfotografie zich nu al afmeld, je wist op voorhand welke mogelijke modellen mee konden he...
Ik (eerstkomende reserve) zoek dan nog iemand die mij kan ophalen in Tilburg(station), anders gaat het voor mij ook niet. (Ik kon meerijden met JNFotografie.)
Ik kom spijtig genoeg niet uit de richting van Tilburg, anders had ik je gerust willen komen ophalen.
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-14 22:27
Ik wil best de punten kopieren hoor. Jammer van de reacties en de voortijdige afmelding. Ik moet van tamara nog horen of ze met beide kan en of anouk toonbaar is omdat ze wel erg dik is nu.
Maar goed ik ga straks of morgen even de lijst bij werken.
Overigens is er ook heel divers gestemd en hebben alle modellen meerdere punten gehad.
Laatst bijgewerkt door sMieke op 22-01-14 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
amazone77
Geplaatst: 22-01-14 22:29
Oh leuk Willem op 1! Ik hoop echt dat Aron alsnog mee kan