Ik kom denk ik per paard dus mijn paard kan niet wachten in een trailer als ik als cowboy zou komen dan hoef je lijkt mij sws weinig aan visagie te doen?
_Caitlinnn
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-14 10:10
Blingh schreef:
Of een weekend?
Ja dat zou ook nog kunnen...
chriske schreef:
jah de ene groep zaterdag de andere zondag? maar dan zou je 8 fotografen moeten aanhouden denk ik
Ja dat was ook de bedoeling.. 8 fotografen op elke datum.
Aaah het is alweer bijna 1 feb! kan echt niet wachten tot de uitslag bekend is!
Ik ken wel twee meiden die visagie studeren. Hebben mij al wel vaker geholpen ik zou kunnen vragen of ze kunnen elpen oid. Dan zouden er al 3 visagistes aanwezig zijn toch? Als die meiden kunnen komen tenminste (: Maar idd zelf make-up en haar doen is prima ^^
3 visagisten zou een hele goede oplossing zijn toch? Ik ben by the way een ramp met make-up.
_Caitlinnn
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-14 14:20
CHANGE OF PLANS GIRLS
We gaan toch NU stemmen! Alle fotografen die op de lijst staan mogen hun stem laten horen door middel van PB. Dan komt de uitslag namelijk ook eerder en zijn de modellen en fotografen tegelijk bekend en dat vind ik persoonlijk fijner.
Stuur je top 8 per PB naar mij op. Let op de volgorde! Ik wil graag de naam van het PAARD waarop je stemt. 1) = 8 punten. 2) = 7 punten. 3) = 6 punten. 4) = 5 punten. 5) = 4 punten. 6) = 3 punten. 7) = 2 punten. 8) = 1 punten.
Lijkt mij ook handiger, fotografen loten, dan stemmen. Anders stemmen straks de fotografen die niet mee mogen op paard A en de fotografen die mee mogen hadden liever paard B gehad....
Overigens kunnen mijn beide paarden prima op de trailer staan moeten ze op wedstrijd ook wel eens. (als er maar kuil voor hangt...)_
Stemming gedaan. Wat een leuke stijlen allemaal! Moeilijk kiezen hoor.
@ make up - Misschien als de stemming rond is kijken welke modellen een visagiste willen en dan daarop indelen? Misschien (las ik) kunnen meerder mensen zelf wat make up doen.
Dus misschien een lijsje maken als er gekozen is (1 feb) met wie welke thema + eigen visagie ? Of door een visagiste ?
5 april word de vaste datum tog? Dan moet ik helaas afzeggen. Ik ben dan namelijk op vakantie. Excuses, zat eventjes in mijn agenda te bladeren en toen kwam ik dat tegen. Wel leuk op vakantie natuurlijk, maar wel erg jammer dat ik daardoor moet afzeggen. Wie weet kom ik sommige modellen/ fotografen nog een x tegen bij een andere meeting